پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
یکی از گلوگاه های مسلم فساد در کشور پروژه های عمرانی می باشند. از درصد گیری برای واگذاری پروژه تا متمم بستن بر قراردادها، کم کاری و برآوردهای غیرواقعی از حجم کار ، کش دادن کار و ایجاد نوعی انحصار قلک گونه معوض ستانی های شیرین برای پروژه های تهاتری و مواردی همانند. از طرف دیگر ، یکیاز ضعیف ترین نظارت ها در کشور هم نظارت بر پروژه های عمرانی است. بر عکس اسم بسیار پر طمطراق نظارت بر پروژه های عمرانی و مدیریت پروژه، امکان فساد بسیار بالا است. بر این قاعده شفاف سازی های مضاغف برای جلوگیری از شایعه و شائبه یک اصل مسلم خواهد بود. سوال اینجاست که چرا باید فاز بعدی بزرگراه تهران-شمال، بهار ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود ؟ کیفیت بزرگراه ( بغیر از فاز چسبیده به چالوس)از دیدگاه بسیاری از منتقدین جای اما و اگرهای فراوان دارد.
شعار سال: پرویز فتاح روز پنجشنبه سوم شهریور در جلسه بررسی فرصت‌های همکاری و تعامل بنیاد مستضعفان کشور با اهداف توسعه‌ای و ارتقا زیرساخت‌های البرز گفت: امید است منطقه دو آزادراه تهران-شمال تا پایان بهار سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار گیرد چرا که امسال ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته است.
 
افتتاح فازهای بزرگراه تهران- شمال را به تعویق می اندازیم، پس هستیم!نان دانی یا پروژه عمرانی؟
 
پرویز فتاح در سالن جلسات حوزه استاندار البرز بیان داشت، طی دیدار با استاندار محترم و تشکیل این نشست موضوعات بسیاری مورد توافق قرار گرفت و از انجا که یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی و راه سازی کشور تحت عنوان منطقه دو آزادراه تهران شمال در استان البرز قرار دارد ،این پروژه بسیار فعال بوده و تکمیل آن روند مطلوبی را طی می‌کند که با بهره برداری از آن بار بزرگی از ترافیک ملی استان البرز کاسته می‌شود. امید است این پروژه تا پایان بهار سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گیرد بدین منظور بنیاد مستعضفان املاکی در استان البرز دارد که بخشی از آن‌ها از سوی استان برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن مورد درخواست است که طبق اعلام نیاز استاندار محترم البرز و با نگاه مثبت و به نفع مردم استان تصمیم گیری می‌شود. اراضی جهان چیت کاربری صنعتی داشته و به دلیل الزامات زیست محیطی و قرار گرفتن در محدوده شهری فعالیت آن متوقف شده است. این اراضی به بنیاد مستضعفان تعلق دارد و طی توافقی برای ساماندهی آن ۶۰ درصد به شهرداری کرج واگذار می‌شود تا به نحو صحیح در راستای ارائه خدمات به مردم مورد استفاده قرار گیرد.استفاده صحیح از این اراضیمی تواند گره مبلمان شهری در منطقه را باز کند و مورد بهره برداری‌های شایسته‌ای به نفع مردم قرار گیرد.

وی گفت: در خصوص خدمات محرومیت زدایی در استان تصمیم‌های خوبی گرفته شد و مقرر شد با پیگیری‌های استاندار محترم سهمیه‌های استان در این بخش افزایش یابد. بنیاد مستضعفان ۲۲ هزار بسته معیشتی را بین محرومان استان توزیع کرده و سال گذشته نیز ۳۳ هزار بسته توزیع شد. محله سهرابیه در استان البرز نیز بعنوان محله محروم مورد توجه ویژه برای ساماندهی قرار گرفته و سایر محله‌ها را نیز برای محرومیت زدایی مد نظر داریم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران، تاریخ انتشار:۳ شهریور  ۱۴۰۱، کدخبر:۸۵۵۰۳۶، www.asriran.com / سایر منابع 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
0
معلوم که جا نونیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
0
واقعا چرا اینقدر تاخیر؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین