پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
یدالله امیری معاون راه سازی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: هزینه ساخت آزاد راه جنوبی این استان به طول ۵۵ کیلومتر حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان برآورد شد که از محل مشارکت بخش خصوصی تامین خواهد شد.

شعار سال:“یدالله امیری” روز شنبه به خبرنگاران گفت: این آزاد راه از مصوبات سفر فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رییس جمهور به استان البرز است که اکنون در انتظار دریافت مجوز ماده ۲۳ قانون بودجه کشور است. وی بیان کرد: آزاد راه جنوبی البرز در سه قطعه پیش بینی شده که پس از دریافت مجوز لازم با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

هزینه ساخت آزاد راه جنوبی البرز حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان برآورد شد
معاون راه سازی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: تلاش‌ها براین است تا این آزاد راه در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شود و با شتاب به سرانجام برسد. آزاد راه جنوبی البرز از آزاد راه تهران – کرج در محدوده کلاک کرج منشعب و پس از گذر از شهرستان فردیس و شهر‌های ماهدشت، محمد شهر و کمالشهر کرج به آزاد راه کرج – قزوین متصل می‌شود.با ساخت این آزاد راه بیش از ۳۲ درصد ترافیک استان البرز در این مسیر هدایت خواهد شد.

امیری به وضعیت آزاد راه شمالی کرج اشاره کرد و گفت: بخشی از این پروژه آماده افتتاح است و وزارت راه و شهرسازی پس از دریافت مجوز ماده ۲۳ برنامه و بودجه کشور به کمک شهرداری کرج خواهد آمد. وی بیان اینکه این پروژه بیش از ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: گشایش این آزاد راه بخش قابل توجهی از ترافیک آزاد راه تهران – کرج را تقلیل می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پیشتازان البرز، تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۵۵۶۱، pishtazanealborz.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
0
طرحهای خیلی خوب هست ولی کی اجرا میشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین