پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
استاندار هرمزگان گفت: خيلى‌ها چانه مى‌زدند كه در جشنواره شهید رجایی برگزيده شوند، خودمان را گول نزنيم، در خدمت به مردم بايد نيت الهى داشته باشيم، آيا واقعأ ما جهادى كار مي‌كنيم؟ تحمل شنيدن صداى مخالف را داشته باشيم، با مردم ارتباط قوى داشته باشيد.

شعار سال: جاسم جادری عصر امروز در بیستمین جشنواره شهید رجایی ضمن تبریک به‌مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: امروز جشن می‌گیریم و براى هم کف می‌زنیم، آیا خدمات ما قابل قیاس با شهیدان رجایی و باهنر است؟.

وی افزود: خیلى‌ها چانه مى‌زدند که در جشنواره شهید رجایی برگزیده شوند، خودمان را گول نزنیم، در خدمت به مردم باید نیت الهى داشته باشیم، آیا واقعأ ما جهادى کار می‌کنیم؟ تحمل شنیدن صداى مخالف را داشته باشیم، با مردم ارتباط قوى داشته باشید.

استاندار هرمزگان عنوان داشت: یکى از نگرانى‌هاى من ایجاد شغل است، با این وضیعت نمى‌توانیم به میزان اشتغالى که مد نظر رئیس جمهور است، برسیم.

جادری در ادامه تصریح کرد: بانک‌ها باید با ما همکارى کنند، بانک‌ها در سود و سپرده مسابقه گذاشته‌اند، سیستم بانکى باید کارآمد و در خدمت تولید و اشتغال باشد.

وی اضافه کرد: از همه کسانى که توانایی سرمایه‌گذارى دارند باید درخواست کمک کرد اما در حال حاضر همه به فکر کسب درآمد از اقتصاد رانتى هستند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه بنده از انتقاد هیچ هراسى ندارم، بیان داشت: کارخانه ورشکسته آلومینیوم المهدی‌هرمزآل با واگذارى به بخش خصوصى کارآمد شده است.

جادری در پایان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: هفته دولت فقط گزارش کار و افتتاح پروژه نیست، به فکر کار اساسی و توسعه هرمزگان و اشتغال جوانان باشید.

در این جشنواره ادارات و دستگاه‌های برگزیده استان هرمزگان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند که اداره‌های برتر استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی شامل اداره کل شیلات، اداره‌کل آموزش و پرورش، شرکت برق منطقه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت آب و فاضلاب روستایی بودند.

اداره‌های برتر استان در شاخص‌های اختصاصی نیز شامل شرکت آب منطقه‌ای، اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و اداره‌کل فرودگاه‌ها بود.

اداره‌های برتر در شاخص‌های عمومی نیز شامل اداره‌کل منابع طبیعی و اّبخیزداری، سازمان جهاد کشاورزی و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

اداره‌های برتر در اجرای سیاست اقتصادی مقاومتی شامل اداره‌کل راه آهن، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره‌کل بنادر و دریانوردی و امور شعب بانک کشاورزی و نهادهایی که مسؤولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرده‌اند نیز شامل پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان و پالایش گاز سرخون و قشم بودند.

اداره‌های برتر استان در راهبری و تقویت علمی، پژوهشی و فنی صنایع نیز دانشگاه هرمزگان و جهاد دانشگاهی استان بودند.

صدا و سیما و مرکز خلیج فارس نیز به‌عنوان دستگاه برتر در تعامل بین بخشی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی انتخاب شد.

محمد احمدی فرماندار جاسک، علیرضا نصری فرماندار قشم و عبدالله پرتابیان فرماندار بستک به عنوان فرمانداران برتر استان و فواد مرادزاده بخشدار چارک، علی مهرانی بخشدار مرکزی میناب و فاروق رحیمی بخشدار رویدر نیز به عنوان بخشداران برتر استان هرمزگان معرفی شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان هرمزگان)، تاریخ 5 شهریور 96، کد مطلب: 13960605001745: www.hormozgan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین