پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
رئیس انجمن مددکاری ایران گفت: متأسفانه برنامه ششم توسعه در زمینه آسیب‌های اجتماعی، هیچ برنامه‌ای ندارد.
شعار سال:

علی موسوی چلک عصر امروز در نشست هم اندیشی مدیران ستادی و رؤسای بهزیستی شهرستان های خراسان رضوی اظهار داشت: در نتیجه اجرای برنامه‌هایی که در سازمان بهزیستی در یک سال اخیر به اجرا درآمده، شکایات کتبی از بهزیستی استان‌ها به نصف و شکایات مکتوب از ستاد بهزیستی کشور به یک سوم کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بهبود شاخص‌های ارزیابی عملکرد بهزیستی نسبت به سال قبل 100 درصد رشد یافته گفت: برای اولین بار در تاریخ سازمان بهزیستی، این سازمان به عنوان یکی از 7 سازمان برتر کشور در جشنواره شهید رجایی مطرح شده است.

موسوی چلک با اعلام اینکه سازمان بهزیستی در برنامه ششم توسعه، متولی سلامت اجتماعی است گفت: اجرای این وظیفه سنگین نیاز به اختیارات وسیع تر در زمینه مدیریت نظام اجتماعی توسط این سازمان دارد.اگر مدیریت نظام اجتماعی منجر به رفاه اجتماعی و بهزیستی اجتماعی نشود کارآیی نداشته است.

رئیس انجمن مددکاری ایران تصریح کرد: به طور قطع، امنیت امروز و آینده کشور، به مسائل اجتماعی گره خورده است.

وی با یادآوری اینکه وضعیت آسیب‌های اجتماعی در حال حاضر در کشور، نگران کننده است گفت: براساس اعلام قوه قضائیه، در حال حاضر 15 میلیون پرونده قضایی جاری در دست رسیدگی قرار دارد.

موسوی چلک اذعان کرد: متأسفانه برنامه ششم توسعه در زمینه آسیب‌های اجتماعی، هیچ برنامه‌ای ندارد و این در حالی است که عمده ترین نگاه و تمرکز شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان یک ابزار تخریب اجتماعی، بر خانواده قرار گرفته است.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 آبان 95 ، کد مطلب:1223939 www.tasnimnews.com

 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین