پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۱۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
استاندار هرمزگان با بیان اینکه وعده دولت جهت احداث سیلو در هرمزگان به‌زودی محقق می‌شود، گفت: در هفته دولت کلنگ احداث چهار سیلوی بزرگ انبار گندم توسط بخش خصوصی و بخش دولتی در هرمزگان به زمین زده می‌شود.

شعار سال: جاسم جادری ظهر امروز در اولین روز از هفته دولت و در تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در استان هرمزگان در طول 4 سال اخیر، اظهار کرد: استان هرمزگان یکی از کانون‌های اصلی واردات و صادرات به کشور است و وجود بندر بزرگ شهید رجایی موجب شده که بخشی از واردات و یا صادرات مواد و محصولات غذایی از این استان انجام شود.

وی به ضرورت توجه به زیرساخت‌های توسعه‌ای استان هرمزگان و ضرورت تکمیل برخی نواقص و کمبودهای موجود در این بخش در این استان اشاره و عنوان کرد: به همت دولت یازدهم، به لحاظ تولید گندم به مرز خودکفایی رسیده‌ایم اما با این حال در استان عظیمی مانند هرمزگان، هیچ مرکزی برای انبار گندم وجود نداشت.

استاندار هرمزگان افزود: در هفته دولت امسال کلنگ احداث 4 سیلوی بزرگ را در استان هرمزگان به زمین خواهیم زد تا در حداقل زمان ممکن توسط بخش دولتی و خصوصی به بهره‌برداری برسد تا این استان در زمینه ذخیره گندم مورد نیاز خود وابسته به استان‌های همجوار نباشد و بتواند گندم تولیدی در خود را در همین استان انبار کند.

جادری بیان داشت: 3 سیلو توسط بخش خصوصی و یک سیلو توسط بخش خصوصی در بندر شهید رجایی، شهرک صنعتی بندرعباس و شهرستان حاجی‌آباد ساخته خواهد شد که کار عملیات اجرایی آن در هفته دولت امسال آغاز می‌شود.

وی گفت: استان هرمزگان در دولت یازدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفته و بسیاری از ظرفیت‌های بالقوه آن شناسایی و برای سرمایه‌گذاری در آنها، برنامه‌ریزی دقیقی شده است و سواحل مکران در آینده‌ای نزدیک کانون بیشترین سرمایه‌گذاری‌های ملی در مسیر توسعه کشور خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:13960602300613، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین