پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۳۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساخت پایانه نفتی در بندر شهید رجایی با 160 میلیارد تومان سرمایه گذاری در مدت 2 سال در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.

شعار سال: محمد راستاد روز سه شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، افزود: تعیین و تکلیف اپراتورهای فاز یک و دو بندر شهید رجایی نیز یکی از مهمترین اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی است تا پس از ارزیابی های مورد نیاز بزودی با معرفی شرکت های اپراتوری قراردادهای آن منعقد شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: برای توسعه فاز سوم بندر شهید رجایی یک بسته سرمایه گذاری برای بخش خصوصی آماده شده تا در آینده نزدیک شاهد حضور سرمایه گذاران در این فاز باشیم.

به گفته راستاد، توسعه محور شرق و ترانزیت کالا از بندر چابهار از مهمترین برنامه های این سازمان در توسعه سواحل مکران و شرق کشور است و هم اکنون فاز یک بندر چابهار با 85.5 درصد پیشرفت فیزیکی پذیرای کشتی های بزرگ کانتینربر است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه افزود: روز گذشته در جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برگزار شد که در این جلسه آخرین وضعیت تکمیل طرح توسعه بندر چابهار مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع آن تاکید شد.

وی اظهارداشت: خوشبختانه ما مشکل مالی با پیمانکار بندرچابهار نداریم و امیدواریم تا چند ماه آینده شاهد تکمیل 15 درصد باقی مانده طرح توسعه بندر چابهار باشیم.

وی گفت: قرار است در مرحله نخست 130 هزار تن گندم مورد نیاز افغانستان از بندر کاندلای هند از طریق بندر چابهار به صورت کانتینری ترانزیت شود و قرارداد حمل آن نیز بین شرکت ایرانی و افغانی منعقد شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهارداشت: تلاش خواهیم کرد با مدیریت مناسب ترانزیت این محموله گندم افغانستان، ظرفیت ترانزیت گندم به افغانستان به یک میلیون تن افزایش یابد تا محور ترانزیتی شرق کشور بیش از پیش تقویت شود.

در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سازمان بنادر و دریانوردی از تعدادی از خانواده محترم شهدا، جانبازان و آزادگان تقدیر و از کتاب نقش سازمان بنادر و دریانوردی در جنگ تحمیلی رونمایی شد.

در این کتاب نقش سازمان بنادر و دریانوردی در تامین مایحتاج اساسی مردم در زمان 8 سال جنگ تحمیلی از طریق بنادر جنوبی مورد توجه قرار گرفته که کارکنان بنادر جنوب کشور در این فرآیند نقش بی بدیلی داشتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: 3مهر 1396 ، کدخبر: 82676632 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین