پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هیچ یک از اپراتورهای بنادر ایران تحریم نیستند، گفت: ارگان های نظامی در بنادر ایران فعالیت تجاری ندارند.

شعارسال:مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هیچ یک از اپراتورهای بنادر ایران تحریم نیستند، گفت: ارگان های نظامی در بنادر ایران فعالیت تجاری ندارند.

محمد راستاد،مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی  در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر اپراتوری وابسته به نیروهای نظامی در بنادر تجاری فعال است؟ گفت: ارگان‌های نظامی در بنادر تجاری کشور فعال نیستند و اغلب اپراتورها شرکت‌های وابسته به بخش خصوصی هستند.

وی با تاکید بر اینکه اپراتورهای بخش خصوصی در تمام بنادر شمال و جنوبی کشورمان فعال هستند، گفت: اپراتوری بنادر تجاری را در شرایط رقابتی به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا این روند در بخش پروژه‌های عمرانی و زیرساختی بنادر هم جاری است، گفت: سیاست سازمان بنادر این است که از حداکثر توان شرکت‌های داخلی استفاده کند و واگذاری‌ها برای اجرای پروژه‌های زیرساختی به صورت فراگیر به پیمانکاران داخلی واگذار شده است.

راستاد با بیان اینکه متناسب با حجم پروژه‌ها ییمانکاران مختلفی در بنادر فعال بودند، اظهار داشت: اخیرا بزرگترین توسعه فاز سه بندر شهید رجایی به یک پیمانکار کاملا خصوصی سپرده شده است و این نشان می‌دهد که سازمان بنادر هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای زیرساخت‌های کشور ندارد.

رییس سازمان بنادر همچنین درباره تحریم برخی از شرکت‌های اپراتوری گفت: هیچ مشکلی در ارتباط با اپراتورها و پیمانکارانی که در کشور فعال هستند از نظر محدودیت‌هایی که منجر در اختلال فعالیت‌ها شود، نداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 30 اردبیهشت97، کدخبر: 618327، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
این حساسیت زایی راجع به ارگان های نظامی برای چیه واقعا
اون ها هم خدمت گذاران این ملت هستند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین