پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: این سازمان با همکاری صندوق کارآفرینی امید و خودروسازان داخلی، نوسازی ۲۰ هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه را در دستور کار دارد.

شعارسال: عبدالهاشم حسن‌نیا در مراسم تحویل ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس نو در راستای اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و اشتغالزایی گفت: ۹۰ درصد حمل بار و مسافر کشور از طریق جاده‌ها انجام می‌شود که نشان می‌دهد ایمنی حمل و نقل کشور با جاده‌ها گره خورده است. از آنجایی که نوسازی ناوگان به افزایش ایمنی کمک شایانی خواهد کرد، این طرح را کلید زده‌ایم.

وی افزود: اگرچه طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر از چند سال قبل آغاز شده است، اما چند سالی بود که به نوسازی ناوگان مینی‌بوسرانی کمتر توجه شده بود، به همین دلیل در سال جاری اولویت را به نوسازی ناوگان مینی‌بوسرانی دادیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، گردش مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای اجرای این طرح را ۵ هزار میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: با این اعتبار در نظر داریم ۲۰ هزار دستگاه خودروی حمل و نقل عمومی مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه را با همکاری صندوق کارآفرینی امید و شرکت‌های خودروساز داخلی نوسازی کنیم.

حسن‌نیا با تأکید بر اینکه باید زیرساخت‌های جاده‌ای نیز ارتقاء یابد، گفت: ۱۸ هزار کیلومتر شبکه آزادراهی و بزرگراهی داریم که باید طی دو سال آینده به ۲۰ هزار کیلومتر برسد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵۰ هزار دستگاه انواع خودروهای سنگین باری و مسافری در جاده‌ها تردد دارند که باید نوسازی شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26اردیبهشت1397 ، کدخبر: 4298470: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
این پول ها هرچی بیشتر تخصیص داده بشه باز هم بهتره و نتیجش ملموس تره
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
این هزینه ای که داره برای ناوگان حمل و نقل عمومی میشه هزینه نیست بلکه سرمایه گذاریه برای جان و مال و سوخت کشور
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین