پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۴
رئیس سازمان راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه ثبت ۱۱۶ هزار بارنامه در کشور حاکی از روند رو به رشد حمل‌‌ونقل کالا نسبت به‌ قبل است، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرد.

شعارسال: عبدالهاشم حسن‌نیا ‌از روند رو به رشد صدور بارنامه طی روزهای اخیر خبر داد و بیان کرد: فقط در یک روز 116 هزار بارنامه صادر شد که حاکی از روند رو به رشد بارگیری در کشور است.

وی با اشاره به پیگیری توزیع لاستیک با قیمت مصوب و بدون واسطه اظهار کرد: با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد بعد از تعطیلات پیش رو، لاستیک با قیمت مصوب در پایانه‌های بار و مسافر عرضه شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اضافه کرد: وزارت صنعت‌ موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرد‌ تا گام موثری در راستای رفع کمبود‌‌ها و تنظیم قیمت در بازار برداشته شود.

حسن‌نیا یادآور شد: هنوز نوبت به جلسات مربوط به واردات لوازم یدکی میان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و نمایندگان وزارت صنعت نرسیده است و سر موعد مسائل مربوط به واردات لوازم یدکی مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار می‌گیرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از تمامی فعالان بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای که به طور مستقیم و غیرمستقیم جامعه‌ قابل توجه‌ای از جمعیت کشور را دربرمی‌گیرند و به هموطنان خدمت‌‌رسانی می‌کنند، ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد آرامش خاطر هرچه بیشتر و آسایش فکری آنان این خدمات افزایش یافته و این نقش همانند دوران گذشته چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و دوره های مختلف که تا امروز ادامه داشته، همچنان همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پا بر جا بماند.

‌بر اساس آمار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال 96 روزانه به طور متوسط 100 هزار بارنامه صادر می‌‌شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:17خرداد1397 ، کدخبر: 13970317000502: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
افزایش قیمت حمل و نقل کالا ها میتونه منجر به افزایش قیمت کالاهای دیگری به خصوص مواد غذایی بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین