پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۳۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ثبت ۱۱۶ هزار بارنامه در کشور حاکی از روند رو به رشد حمل‌‌ونقل کالا نسبت به‌ قبل است گفت: وزارت «صمت» موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرده تا گام موثری در راستای رفع کمبود‌‌ها و تنظیم قیمت در بازار برداشته شود.

شعار سال: عبدالهاشم حسن نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روند رو به رشد صدور بارنامه طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: فقط در یک روز۱۱۶ هزار بارنامه صادر شد که حاکی از روند رو به رشد بارگیری در کشور است.

وی با اشاره به پیگیری توزیع لاستیک با قیمت مصوب و بدون واسطهاظهار کرد: با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد بعد از تعطیلات پیش رو، لاستیک با قیمت مصوب در پایانه‌های بار و مسافر عرضه شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: وزارت «صمت» موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرده تا گام موثری در راستای رفع کمبود‌‌ها و تنظیم قیمت در بازار برداشته شود.

حسن‌نیا یادآور شد: هنوز نوبت به جلسات مربوط به واردات لوازم یدکی میان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و نمایندگان وزارت «صمت» نرسیده است و سر موعد مسائل مربوط به واردات لوازم یدکی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرند.

معاون وزير راه و شهرسازیبا قدردانیاز تمامیفعالان بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ایكه به طور مستقيم و غيرمستقيم جامعه‌ قابل توجه‌ایاز جمعيت كشورمان را دربرمی گيرند و در عين حال به كل آحاد هموطنان خدمت مي یرسانند، ابراز اميدواریكرد تا با ايجاد آرامش خاطر هرچه بيشتر و آسايش فكریآنان اين خدمات افزايش يافته و اين نقش همانند دوران گذشته چه در دوران پيروزیانقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دوره هایمختلف كه تا امروز ادامه داشته، همچنان همراه نظام مقدس جمهوریاسلامیايران پا بر جا بماند.

گفتنی است، بر اساس آمار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال ۹۶ روزانه به طور متوسط ۱۰۰ هزار بارنامه صادر می‌گردید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تاریخ 17 خرداد 97، کد مطلب: 54282: www.news.mrud.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
واردات بسیاری از این وسایل بصورت قاچاق و با واسطه تا به گذشته صورت میگرفت
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین