پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۷
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه «اولین فهرست عاملان فروش لاستیک توسط کارخانه‌های تولیدکننده در سراسر کشور از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان راهداری ارسال شد» می‌گوید این فهرست از طریق ادارات کل استانی در اختیار تشکل‌های صنفی استانی قرار می‌گیرد تا رانندگان از محتوای آن مطلع شوند.

شعارسال: محسن حاجی‌اسماعیلی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی از طریق صدور معرفی‌نامه از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت فهرست میزان لاستیک‌های ارسالی از سوی کارخانه‌های تولیدکننده لاستیک به نمایندگی‌های استانی و شهرستان‌های مختلف را به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کند تا سازمان نیز به رانندگان اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: اولین فهرست به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ارسال شده است و بلافاصله این اطلاعات در اختیار ادارات کل استانی قرار گرفت تا تشکل‌های صنفی استانی اطلاعات مربوط به عاملان فروش استان‌ها و شهرستان‌ها را در اختیار رانندگان قرار دهند.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: پیگیری و تهیه گزارش از استان‌ها به‌منظور دریافت اطلاعات از میزان توزیع از سوی عاملین فروش و دریافت لاستیک از سوی رانندگان آغاز شده است تا موجودی لاستیک هر یک از عاملین فروش و تعداد رانندگان مراجعه کننده مشخص شود.

حاجی اسماعیلی در ادامه بیان کرد: مقرر شده فهرست‌های تکمیلی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌طور مستمر به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ارسال شود.

وی در خصوص سامانه ثبت‌نام توزیع لاستیک در سایت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: با توجه به احتمال وجود سختی‌هایی برای دسترسی رانندگان ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای به این سایت اینترنتی، همچنین به دلیل قابلیت شناسایی نوع و اندازه لاستیک از روی کارت هوشمند رانندگان، این سایت اینترنتی بسته و کنار گذاشته شد.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر تصریح کرد: نظارت بر توزیع و قیمت با نرخ مصوب دولتی از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان انجام می‌شود و امیدواریم در این فرایند کارخانه‌های تولید لاستیک ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای به تعهدهای خود عمل کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 18تیر1397، کدخبر: 835804: www.pana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
ای کاشتو هر کالایی همچین لیستی باشه تا ادم تکلیف خودش رو بدونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
خوبه باز اندک مدیریتی در این زمینه صورت گرفت
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین