پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
مساله توقف تولید لاستیک طی هفته گذشته در استان کرمان، در جلسه تنظیم بازار مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد که با رفع این مشکل تولید به روال عادی بازگشته است.

شعار سال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ظهر سه شنبه در چهارمین جلسه تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: یکی از چالش های استان کرمان مسئله لاستیک در هفته های گذشته بود که به دلیل نبود مواد اولیه و تعمیرات یک هفته تولید نداشتیم.

مهدی حسینی نژاد میانگین مصرف هفتگی لاستیک در شهر کرمان ۵۵ حلقه ذکر و تصریح کرد: در زمینه لاستیک واردات صورت می گیرد، تا نیاز کل کشور تامین شود و کارخانه های موجود جوابگوی نیاز کشور نیست.

حسینی نژاد گفت: با درخواست افزایش قیمت برخی از اتحادیه های مختلف موافقت صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: صادرات کاغذ در کشور ممنوع شده است و در حال حاضر کارتن در استان وجود دارد، اما قیمت آنها بالا است.

مدیرعامل یکی از کارخانه های لاستیک کرمان هم در این جلسه گفت: مشکل خاصی در زمینه مواد اولیه لاستیک نداریم و تعمیرات کارخانه ما هر سال طبق برنامه و زمان بندی انجام می شود و این یک برنامه طبیعی است که انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه برای خرید مواد اولیه به دلیل نوسانات قیمت باید پول نقد پرداخت کنیم، افزود: طی هفته گذشته لاستیک استان را تامین کرده ایم.

مدیرکل راهداری و پایانه های استان کرمان گفت: ۱۶ هزار کامیون در استان کرمان و مقام چهارم ناوگان سنگین کشور را به خود اختصاص داده ایم و۲۵۰ تا ۳۰۰ حلقه لاستیک نیاز داریم.

سید علی خانی بیان کرد: درخواست داریم به نسبت ناوگان حمل و نقل لاستیک در استان کرمان توزیع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 مرداد 97، کد مطلب: 4374617:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
ا.ف75
واقعا بعضی از جو دادن ها میتونه کل بازار ایران رو به فنا ببره..این نشون دهنده ضعف ماست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین