پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: از ۱۰۱ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هرمزگان صلاحیت ۷۲ نفر تائید، ۱۷ نفر رد صلاحیت و ۱۲ نفر نیز انصراف دادند.
شعارسال: بهروز اکرمی در بندرعباس با اشاره به تلاش و ترفندهای مختلف استکبار برای برهم زدن نظم انتخابات و ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمن همیشه با توطئه‌های مختلف تلاش می‌کند تا مشارکت جامعه در تعیین سرنوشت خود را کمرنگ جلوه دهد.

وی در ادامه بیان‌داشت: اما مردم فهیم ایران، آگاهی و بصیرت لازم را برای تشخیص حق از باطل را دارند و هرگز اجازه نفوذ و دخالت به دشمنان را نمی‌دهند و هر بار، پرشورتر در انتخابات حضور می‌یابند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، همدلی و همزبانی بین مسئولان نظام و آحاد مختلف جامعه را نویدبخش حضور چشمگیر مردم در انتخابات پیش روی دانست.

اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود، از حمایت و پشتیبانی افراد و یا گروه‌های فعال سیاسی در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی اعلام آمادگی کرد.

وی در ادامه، از انصراف 12 داوطلب ثبت نام کرده، خبر داد و تصریح کرد: از میان 101 داوطلب شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیئت اجرایی استان، صلاحیت 72 نفر تایید و 17 نفر نیز رد صلاحیت شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از انصراف 12 نفر در حوزه انتخابیه بندرعباس خبر داد و با اشاره به اینکه 63 نفر در حوزه انتخابیه بندرعباس ثبت نام کردند اذعان داشت: از این تعداد، 37 نفر تائید و 14 نفر رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به صلاحیت 13 نفر از ثبت نام شدگان در حوزه انتخابیه میناب تصریح کرد: از 14 نفر ثبت نام شده در این حوزه انتخابیه، 13 نفر تایید و یک نفر رد صلاحیت شدند.

اکرمی با اشاره به اعلام اسامی افراد احراز هویت نشده شخصا به خود افراد اذعان داشت: احراز هویت نشدگان برای رسیدگی، می‌توانند از 16 تا 19 دی ماه سال جاری به هیئت نظارت شکایت کنند و نتایج اعتراضات به احراز هویت‌ها 20 تا 26 دی‌ماه اعلام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در پایان گفت: در صورت رد صلاحیت مجدد این افراد، زمینه رسیدگی به صلاحیت آنها در هیئت نظارت شورای نگهبان از 27 دی‌ماه تا 16 بهمن‌ماه فراهم است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 دی 1394، کد خبر: 963248، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین