پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
رییس هیات نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها در چارچوب قانون و بدون در نظر گرفتن گرایش سیاسی انجام می شود.

شعارسال: تیمور سپهوند در همایش توجیهی انتخاباتی مدیران وکارکنان حراست دستگاه‌های اجرایی استان در خرم‌آباد افزود: بررسی صلاحیت افراد برای حضور در عرصه انتخابات در مراحل هیات‌اجرایی، هیات‌نظارت، هیات مرکزی نظارت و شورای‌نگهبان تنها براساس قانون انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: استعلام از مراجع چندگانه و رسیدگی به صلاحیت افراد براساس تقویم و برنامه زمان‌بندی انتخابات در حال اجراست و در نهایت شورای نگهبان لیست نهایی نامزدها را اعلام خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند 94 اظهار داشت: با توجه به شرایط ایران در منطقه انتخابات امسال از اهمیت بالایی برخوردار بوده و چشم دشمنان نظام به برپایی انتخابات در ایران و ضربه زدن به حضور مردم است.

سپهوند افزود: کشور ایران از امنیت و ثبات پایداری برخوردار است و هیچ جای دنیا انتخاباتی با شور و شوق و امنیت انتخابات کشورمان برگزار نمی‌شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات‌لرستان اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز نشان‌دهنده اطمینان آنان به برگزار کنندگان انتخابات است که این مهم نیز به عنوان برگ‌زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت می‌رسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 13دی1394، کدخبر: 335149: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین