پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۹
در سراسر هرمزگان 8850 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نام‌نویسی کردند که اکنون صلاحیت آنها در هیأت‌های اجرایی در دست بررسی است.
شعار سال: بهروز اکرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سراسر استان هرمزگان 8 هزار و 850 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام‌کرده‌اند که از این میان، 871 نفر از آنان در حوزه شهری برای 198 کرسی نام‌نویسی کرده‌اند.

وی افزود: در روستاها نیز 7879 نفر برای 4216 کرسی شوراهای روستایی ثبت نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان با بیان این که تعداد کل افرادی که برای کاندیداتوری در انتخابات شوراها ثبت نام کرده‌اند 2 درصد به نسبت دور قبل افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در دور گذشته شوراها 7639 نفر برای کل شوراهای شهر و روستا در هرمزگان نام‌نویسی کرده بودند که این میزان اکنون به 8850 نفر رسیده است.

اکرمی ادامه داد: در تعداد داوطلبان زن نیز 25 درصد افزایش داشته‌ایم به طوری که در دوره گذشته تعداد دواطلبان کاندیداتوری زن 457 نفر بود که در این دوره به 587 نفر رسیده است.

وی تعداد کل کرسی‌های شورای شهر و روستا در هرمزگان را 4414 کرسی عنوان کرد که 198 کرسی آن شهری است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: با تلاشی که صورت گرفت و بر اساس آمارهای جدید جمعیتی در شمار بیتشری از روستاهای استان در این دوره شورای روستایی تشکیل می‌شود به طوری که در این دوره شاهد تشکیل شورای روستایی در 1324 روستای هرمزگان خواهیم بود.

اکرمی تصریح کرد: تعداد داوطلبانی که دارای مدرک فوق لیسانس هستند نیز در این دوره 135 درصد رشد داشته اما شمار افراد دکترا از 18 نفر به 14 نفر رسیده است و شمار داوطلبان بالای 75 سال نیز از 59 نفر به 48 نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: در روستای علی آباد سرحدی از توابع گافر و پارامون در شرق هرمزگان تمام داوطلبان کاندیداتوری زن هستند و برای شورای 3 نفره این روستا تنها 5 زن ثبت نام کرده‌اند.

وی به همه فرمانداران و بخشداران توصیه کرد که از هرگونه اقدامی که شائبه حمایت از یک کاندیدا و یا بر علیه کاندیدایی دیگر باشد، خودداری کنند.

اکرمی در پایان عنوان داشت: تبلیغ به نفع یا بر علیه کاندیداها از طریق بکارگیری امکانات عمومی و دولتی از جمله امکانات شهرداری‌ها و منابر ائمه جمعه و مساجد و ... نیز ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جنوب ایران، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1396، کد مطلب: 30926، www.jonoubiran.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
مشارکت خوبی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین