پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش ایرنا، مولوی عبدالمالک ملکی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته کنارک اظهار داشت: کار عملیات ساخت بیمارستان این شهرستان چندین سال قبل آغاز شده که تاکنون به بهره برداری نرسیده است.
شعارسال: وی گفت: شغل مردم کنارک صید و صیادی است و باید مشکلات پیش روی آنان توسط مسئولان مرتفع شود.

امام جمعه اهل سنت کنارک از پیگیری های نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات بهداشتی و دیدار با وزیر بهداشت قدردانی کرد و افزود: قول احداث دانشکده علوم پزشکی چابهار با پذیرش دانشجو داخل و خارج کشور از کارهای خوب است.

مولوی ملکی پور خواستار سهمیه پزشکی برای شهرستان کنارک شد و از والدین خواست به امر آموزش و تعلیم و تربیت فرزندان توجه بیشتری داشته باشد.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان نیز پیش از خطبه های نمازجمعه اهل سنت کنارک گفت: خداوند به ما نعمت بزرگ دریا داده است و باید به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

هدایت الله میرمرادزهی اظهار داشت: کسانی که در کنار دریا زندگی می کنند باید وضعیت معیشتی بهتری داشته و هیچگاه دغدغه بی آبی، راه، برق و غیره نداشته باشند.

وی افزود: ساماندهی قایق های صیادی کنارک از اولویت کاری شیلات سیستان و بلوچستان است و بزودی اقدامات عملی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: اسکله بندر صیادی روستای ساحلی تنگ بزودی احداث می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تابناک سیستان و بلوچستان، تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مرداد 1395 ، کدخبر: 272433، www.tabnaksistanbaluchestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین