پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان از انعقاد قرارداد با موسسه حکمت برای افزایش میزان صید شناورهای‌ فراساحل استان خبرداد.
شعارسال: مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان از انعقاد قرارداد با موسسه حکمت برای افزایش میزان صید شناورهای‌ فراساحل استان خبرداد.

هدایت الله میر مرادزهی اظهار کرد: استان سیستان وبلوچستان با 2330شناور صیادی تامین کننده بیش از 60 درصد ماهیان صنعتی کشور است به طوری این استان رتبه اول میزان صید کشور را دارد.

وی افزود: صیادان سیستان و بلوچستان با بیش از 500 فروند شناور صید فراساحل مقدار قابل توجهی از صید خود را در آب‌های فراساحلی در براساس قانون itoc (کمیسیون تن ماهیان اقیانوس هند) در شناگاه‌های مشترک انجام می‌دهند.

مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان از افزایش بهره وری در میزان صید استان خبرداد و گفت: با موسسه حکمت برای تامین کشتی‌های پشتیبان قرارداد بسته شده است که مقرر شده این کشتی ها لنج های فراساحل استان را در سفرهای دریایی همراهی کنند و نیاز های اساسی آن ها از جمله سوخت، تدارکات و تامین انبارهای مناسب صید، تامین کنند.

میرمرادزهی با اشاره به برنامه ریزی برای پهلوگیری کشتی های پرساینر گفت: هم اکنون کشتی های بزرگ صید صنعتی فردوس و طبس با ظرفیت 150تا 250 تن در اسکله هفت تیر تخلیه می‌کنند.

به گفته مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان مقرر شده 700متر اسکله در بندرشهید بهشتی برای پهلوگیری کشتی های بزرگ صید صنعتی در نظر گرفته شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1395، کدخبر: 96061105981، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین