پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
انتخابات مجلس شورای اسلامی در روزهای پایانی سال 98 برخی از مدیران و چهره های سیاسی استان را به تکاپو انداخته است و هر یک در اندیشه حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی هستند.

شعار سال: صبح زاگرس چند روز قبل خبر از احتمال استعفای یکی از مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم داده بود و اکنون پس از گذشت چند روز، اعلام کناری گیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از این مسئولیت و تقدیم استعفای خود به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهر تاییدی بر خبر صبح زاگرس زده شد.


صبح زاگرس نیز در بازه های زمانی مختلف به این موضوع پرداخت و گزارش های زیادی را منتشر کرد؛ در این از این خبرها که چند روز قبل منتشر شد خبر از احتمال استعفای یکی از مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم داده بود و اکنون پس از گذشت چند روز، اعلام کناری گیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از این مسئولیت و تقدیم استعفای خود به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهر تاییدی بر خبر صبح زاگرس زده شد.

در بخشی از این خبر آمده بود:

یکی از موضوعاتی که بشدت در حال چرخش در فضای رسانه ای استان است، شایعه استعفای یک فرماندار و مدیرکل استانی است که هر دو نفر قصد کاندیداتوری در حوزه کهگیلویه را دارند.

این دو نفر از آنجاییکه از قضا در یک طیف سیاسی هم قرار دارند، هر کدام سعی دارند با استعفای زودهنگام طیف حاکم خود را در یک عمل قرار شده قرار دهند تا بلکه بتوانند بعنوان نامزد معرفی شده حزب خود در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 17 اردیبهشت 98، کد مطلب: 118433: www.sobhezagros.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین