پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
پس از حواشی و کش و قوص های فراوان در مورد دو پست معاونت عمرانی و معاونت برنامه ریزی فرمانداری کهگیلویه سر انجام امروز آیین معارفه ای در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

شعارسال: به نقل از کهگیلویه؛ پس از حواشی و کش و قوس های فراوان در مورد دو پست معاونت عمرانی و معاونت برنامه ریزی فرمانداری کهگیلویه سر انجام امروز آیین معارفه ای در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آیین محمد آروس به سمت سرپرست معاونت عمرانی و تورج رزمجو با حفظ سمت بخشداری سوق به سمت معاونت برنامه ریزی منصوب شدند.

با توجه به این دو انتصاب در شهرستان کهگیلویه بر سرپرستان این شهرستان اضافه شد و حتی فرماندار کهگیلویه نیز به عنوان سرپرست معرفی شده تا جایی که در پورتال فرمانداری کهگیلویه در بخش معرفی فرماندار نام فرماندار قبلی به همراه سوابق کاری وی در این درگاه اینترنتی درج شده است.

اینکه چرا هنوز حکم فرماندار کهگیلویه برای جعفر نیکبخت به عنوان فرماندار صادر نشده جای سوال دارد که هنوز پس از گذشت مدت زیادی کسی پاسخی برای این سوال مطرح نکرده است. اما بلاتکلیفی در کهگیلویه با اینگونه انتصاب ها، اذهان را به سمت بی ثبات بودن بخش دولتی در شهرستان کهگیلویه سوق میدهد که امیدواریم هر چه زودتر ثبات به مرکز کهگیلویه برگردد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری صبح زاگرس  ، تاریخ انتشار : 2خرداد 98، کد خبر:119710 www.sobhezagros.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین