پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۹
رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی در حالی با گذشت یکماه از حکم انتصاب مدیر قبلی منصوب شد که خود همزمان با حفظ سمت مدیر تعزیرات شهرستان کهگیلویه،مدیر بهمئی می شود.رضا زیرایی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حکم جدید خود علمدار بازرگان را بعنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی منصوب کرد.

شعار سال: خرداد ماه امسال بود که مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمدی با حکمی سعید آرمین را به ریاست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی منصوب کرد اما در فاصله نزدیک به یک ماه فرد دیگری برای ریاست این اداره در بهمئی انتخاب شد.

رضا زیرایی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حکم جدید خود علمدار بازرگان را بعنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی منصوب کرد.

آرمین ، رئیس سابق اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی، ریاست تعزیرات حکومتی شهرستان های گچساران و کهگیلویه را در کارنامه مدیریتی خود داشت اما به نظر می رسد وی حاضر به ادامه کار نشد.

قبل از آرمین صالحی، از کارمندان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه چند روز از هفته را با حضور در بهمئی به بررسی پرونده های تعزیراتی شهرستان می پرداخت که به استان خوزستان انتقال یافت.

سید علمدار بازرگان ، مدیر جدید تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی همزمان رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه هم هست که با شرح موجود امکان حضور تمام وقت در شهرستان را ندارد.

بازار شهرستان بهمئی سالهاست که دچار التهاب و نابسامانی بسیاراست به گونه ای که خبرنگار ما در گزارشی با عنوان"تخلفات صنفی آشکار بازاریان بهمئی پیش چشم اعضای شورای تامین/مردم انتظار برخورد قاطع و اطلاع رسانی شفاف دارند+تصاویر" به بخشی از این نابسامانی و لزوم ورود قاطعانه مسئولان اشاره کرده است.

کم فروشی، گران فروشی، احتکار، تداخل صنفی، اختلاف فاحش قیمت و نداشتن فاکتور خرید از تخلفات آشکاری است که در بازار شهرستان بهمئی به خصوص شهر لیکک مشاهده می شود که لازم است مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فردی را به ریاست این اداره منصوب کند که به عنوان امین مردم با نظارتی دقیق و موشکافانه و برخورد قاطعانه با متخلفین، مشکلات موجود را تا حد ممکن به حداقل برساند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار 9تیر 98، کد خبر: 132263، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین