پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۰۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
نکته قابل تامل این است که سازمان تعزیرات که خودش جنبه پیشگیرانه در موضوع جرائم متناسب با تعزیرات حکومتی دارد و باید با مداخله پیشگیرانه اجازه ندهد در موضوعات مرتبط به مردم اجحاف شود و در واقع اجحاف را در نطفه ساقط کند.
شعارسال: نکته قابل تامل این است که سازمان تعزیرات که خودش جنبه پیشگیرانه در موضوع جرائم متناسب با تعزیرات حکومتی دارد و باید با مداخله پیشگیرانه اجازه ندهد در موضوعات مرتبط به مردم اجحاف شود و در واقع اجحاف را در نطفه ساقط کند.

 آقای بارانی معاون پیشگیری از جرم سازمان تعزیرات حکومتی کشور ،در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی مطلبی را بیان کرد که اگر واقعا مبنایی و یک رویه جاری و تعزیری در این سازمان است جای تامل جدی دارد امید است چنین نباشد.

عین صحبت وی که در رسانه ها آمده به این شکل است: " مداخلات قهری جایی مجاز است که افراد به کرات به شعور مردم توهین کنند، بارها به مردم اجحاف کنند، فعالیت‌های زیرزمینی را مرتب گسترش داده و... ".

نکته قابل تامل این است که سازمان تعزیرات که خودش جنبه پیشگیرانه در موضوع جرائم متناسب با تعزیرات حکومتی دارد و باید با مداخله پیشگیرانه اجازه ندهد در موضوعات مرتبط به مردم اجحاف شود و در واقع اجحاف را در نطفه ساقط کند ،اینگونه به موضوع نگاه کند که فقط جایی مداخله را مجاز بداند که جرم یا عمل خلاف و یا اجحاف و ...بارها اتفاق افتاده باشد و به کرار در حق مردم ظلم شود و حتی توهین شود و در عین حال فکر نکنم اساسا سازمان تعزیرات شان توصیه ای داشته باشد و شان اصلی این سازمان ورود بدون تشریفات است.

اگر چنین باشد بالاخره مردم چه فرض می شوند ؟ که باید بارها به آنها اجحاف و توهین شود تا تازه تعزیرات حکومتی وارد شود و با این رویکرد به نظر می رسد ،زمانی دادگاه ورود خواهد کرد که فقط برای کالبد شکافی دستور دهد .


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار :20  تیر 98، کد خبر:133036 www.sobhezagros.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین