پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
فعال سیاسی و فرماندار اسبق کهگیلویه با بیان اینکه نقش و تاثیردختران و بانوان جوان شاید از پسران ومردان جوان بیشترباشد،اظهار کرد:برای هرچیز می توان طول عمر و تاریخ مصرف فرض کرد ؛ این جمله یعنی دوران خیلی ها به سرآمده است.

شعارسال: فعال سیاسی و فرماندار اسبق کهگیلویه با بیان اینکه نقش و تاثیردختران و بانوان جوان شاید از پسران ومردان جوان بیشترباشد،اظهار کرد:برای هرچیز می توان طول عمر و تاریخ مصرف فرض کرد ؛ این جمله یعنی دوران خیلی ها به سرآمده است.

 ابراهیم جعفری فعال سیاسی و فرماندار اسبق کهگیلویه درهمایش جوانگرایی با اشاره به نقش حوانان گفت:بی تردید جوانان بیشترین نقش را درتولد ،رشد و بلوغ انقلاب اسلامی داشتند.

وی افزود:شهید باکری ها،دقایقی ها،صیادها،رضایی ها وطیب ها جنگ و بحران های اول انقلاب را اداره کردند و بهترین و طلایی ترین دوره توجه به جوانان دهه اول انقلاب بود.

این فعال سیاسی کهگیلویه در ادامه بیان کرد:پس ازجنگ و به دلایل متعدد ازجمله عدم اعتقاد و اعتماد به جوانان و دنیا پرستی ، پست دوستی و جاه طلبی مدیران وقت جوانان از چرخه مدیریتی کشور کنار گذاشته شدند.

جعفری افزود:درآغاز دهه پنجم انقلاب ،نظام به یک پوست اندازی و یا به تعبیری دیگر،نیازمند انقلابی درون انقلاب بود.

وی افزود:ارکان نظام باید به جوانان توجه کنند ،دغدغه های آنها را محترم بشمارند و فضا و صحنه را برای حضور آنان فراهم سازند.

فرماندار اسبق کهگیلویه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت:بیانیه گام دوم نشان دهنده عمق آینده نگری ،امید به آینده ،اطمینان به راه و رهروان آینده است.

جعفری با بیان اینکه نقش و تاثیردختران و بانوان جوان شاید از پسران ومردان جوان بیشترباشد،اظهار کرد:برای هرچیز می توان طول عمر و تاریخ مصرف فرض کرد ؛ این جمله یعنی دوران خیلی ها به سرآمده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری صبح زاگرس  ، تاریخ انتشار: 13 فروردین 1398 ، کدخبر:117235 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
باید از جوان ها و نسیل جوان در امور مدیریتی بیشتر استفاده کرد چون با نسل جوان که آشنایی بیشتری با مشکلات جوانان دارن راحتتر کارها پیش میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین