پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دقایقی پیش با استقبال پر شور مردم گچساران وارد فرودگاه این شهر شد و مورد استقبال مسئولان محلی این شهرستان قرار گرفت.

شعار سال: غلامرضا تاجگردون، نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش پس از دو عمل جراحی، صبح امروز وارد فرودگاه شهید امیدبخش گچساران شد و مورد استقبال شهروندان و مسئولان قرار گرفت.

هرچندباید گفت که درکجا چنین حرکتی سابقه داشته است!!! و این اقدام برکدام مبنا ، اصول ، ارزش و اعتبار اخلاقی و انسانی بنا نهاده شده است؟ و در شهر و کشوری که نهادهای تمدنی و احترام به آداب و سنن، یک ارزش است ونیز از کمالات فرهنگ دینی برخوردار است ،چرا عده ای به اسم بهبود یافتن یک بیماری باید مانور سیاسی و فضا سازی انتخابات زودرس را کلید بزنند؟!.

به نظر می رسد امروز جریان سیاسی حاکم برگچساران که بدنبال ناکارآمدی مدیرانش ، تعطیلی بسیاری از طرح ها و برنامه های عمرانی ، تعلیق دستمزدها ، رشد فزاینده بیکاری و بحران های اجتماعی ناشی از سوء مدیریت اقتصادی و صدها سوال و ابهام درمورد تبعیض های سیاسی ، استخدام های فله ای و خانوادگی ،فسادهای ریزو درشت و ... را شاهد هستیم؛ به نوعی می خواهند اذهان را انحراف داده و به سوی یک حرکت هیجانی بکشانند!.

اگرچه می خواهند این سوالات و دغدغه های مردم را بی پاسخ بگذارد و بازهم اسطوره سازی نمایند! و یا درصدد توجیه و سرپوش گذاشتن برشعارها ،بازهم بزرگ نمایی کنند و یا با عدم عملکرد مناسب؛ نارضایتی های موجود را با شوی تبلیغاتی ترمیم کند و نیز فکر ، اندیشه و پرداختن به ریشه های نابسامان موجود را تغییرجهت دهند."الله اعلم"

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 1 آذر 97، کد مطلب: 1431051، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین