پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۳۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
مدیرکل دفتر روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰۱ روستای این استان دارای دهیاری بوده که از این تعداد ۸۵ دهیاز زن است.موسوی با بیان اینکه 966 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد شبکه گازرسانی است، ادامه داد: 677 روستای استان گازدار بوده که از این تعداد 352 روستا قبل از سال 92 گازدار شده و 325 روستا بعد از سال 92 گازدار شده است.

شعار سالسید خداداد موسوی اظهار داشت: این استان دارای یک هزار و 643 روستا بوده که از این تعداد 601 مورد دارای دهیاری و یک هزار و 42 روستای دیگر نیز فاقد دهیاری است.

وی با اشاره به اینکه 32 دهیار تمام وقت و 569 دهیار پاره وقت داریم، عنوان کرد: 516 دهیار مرد و 85 دهیار زن در روستاهای استان فعالیت دارند.

موسوی با بیان اینکه 966 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد شبکه گازرسانی است، ادامه داد: 677 روستای استان گازدار بوده که از این تعداد 352 روستا قبل از سال 92 گازدار شده و 325 روستا بعد از سال 92 گازدار شده است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف شاهد خدمات رسانی کم نظیر به روستاها هستیم، ادامه داد: طول راه‌های روستایی استان 4 هزار و 311 کیلومتر بوده که از این میزان یک هزار و 752 کیلومتر آسفالت است.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعیین تکلیف تعارض بین ماده 41 آیین نامه مالی دهیاری‌ها و ماده 95 قانون شوراهای اسلامی و همچنین ماده 2 و 4 آیین نامه استخدامی دهیاری‌ها که موجب عدم استقلال مسئولان مالی دهیاری شده و تحمیل هزینه نیرو توسط شورای اسلامی به دهیاری‌ها ضروری است.

موسوی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت بیمه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا که با وجود ابلاغ آیین نامه مربوطه توسط هیئت وزیران به تاریخ 17 اردیبهشت 85 توسط هیچ یک از صندوق‌های بیمه‌ای اجرایی نشده، اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تنها 15 روز حق بیمه از منابع دهیاری‌ها برای دهیاران پاره وقت پرداخت می‌شود، افزود: تعیین تکلیف حق بیمه دهیاران پاره وقت و اتخاذ تمهیداتی برای پرداخت 15 روز دیگر ضروری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار6 آذر 97، کدخبر: 1885068، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین