پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
زراعت کیش:در این شانزده سال فقط خدا کمکمان کرد. البته در خصوص خسارات اقتصادی که این دو نفر بر سر مملکت آوردند بصورت علمی بحث جامعی دارم.

شعار سال: سید یعقوب زراعت کیش،کاندیدای انتخابات مجلس 98در گچساران در صفحه شخصی اش با انتقاد از عملکرد دولت های خاتمی و احمدی نژاد نوشته است:

خیلی متاسفم که این دو فرد ضعیف شانزده سال رئیس جمهور کشورم بودند،در این شانزده سال فقط خدا کمکمان کرد. البته در خصوص خسارات اقتصادی که این دو نفر بر سر مملکت آوردند بصورت علمی بحث جامعی دارم.

خاتمی با مقاله خودش در روزنامه گاردین و احمدی نژاد با مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز، هر دو چهره واقعی ضعیف و پر از ترس خود را از ترامپ و آمریکا نشان دادند و ملتمسانه خواهان مذاکره با آمریکا شدند.

این در حالی است که این روزها قدرت کشورمان در توقیف کشتی و سرنگونی پهباد در دنیا تیتر همه رسانه هاست.

این اظهار نظر زراعت کیش در فضای مجازی با واکنش های هم روبرو شد و برخی ها در این خصوص نوشته است: "همانقدر که سنش نشان می دهد در مواضع سیاسی اش ناپختگی و جوانی موج می زند؛او برای به دست آوردن دل آرا خاکستری دست به هرکاری می زند اما نمی داند لازمه جلب آرا خاکستری داشتن سبد یکی از دو جناح پر زور فعلی ست".

" زراعت کیش در موضع گیری های خود تاکنون نشان داده حداقل یک دهه تا پختگی سیاسی و حضور در میدان سیاست زمان لازم دارد و باید پای درس بزرگان بنشیندو شاید به خاطر همین ضعف باشد که تاکنون در اصولگرایی جز معادلات محسوب نمی شود و جدی گرفته نشده است؛همه محاسبات اصولگرایان حول محور حسینی پور و زینل زاده می چرخد و آن چیزی که زراعت کیش را حتی به عنوان نظر دهنده وارد معادلات این جریان نمی کند همین مواضعی است که از آن بوی پختگی و شم سیاسی نمی آید".

اگر چه سید ابراهیم موسوی از جوانان فعال سیاسی گچساران هم در مطلبی در این خصوص نوشته است: "انحراف انحراف است خواه خاتمی اصلاح طلب باشد یا احمدی نژاد اصولگراچیزی که مهم است انقلاب است و انقلابیگری و حرکت در راستای اصول انقلابی و مسیر انقلاب به تبعیت از رهبر انقلاب است واین مهم در اعمال و افکار و راهبرد آقایان خاتمی و احمدی نژاد کنار گذاشته شده است‌‌‌".

"زراعت کیش جوانی انقلابی و مومن و‌تحصیل کرده و چهره ای رسانه ای و صاحبنظر در عرصه ملی است که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب به تبیعت از رهبری عزیز و به دعوت نخبگان و جوانان و فرهیختگان و بزرگان و صاحبنظران پا به عرصه انتخابات در حوزه گچساران و باشت گذاشته است".

"همگان این واقعیت را درک کرده اند که حضور زراعت کیش با چه استقبال پرشوری در بین نخبگان ٬ جوانان و فرهیختگان و بزرگان در جلسات هم اندیشی مواجه شده و این فضا تنها بخاطر برنامه کاری دقیق و حساب شده وی برای برون رفت از مشکلات با توجه به پاکدستی ، سوابق کاری و علمی و تخصص وصاحبنظر بودن است".

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 3 مرداد 98، کد مطلب: 133993: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
در همه جا و همه مراحل خدا به همه بنده هاش کمک میکنه اما درکنارکمک و لطف خدا باید کارآمدی و تلاش خودمون هم باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین