پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
خواننده پاپ کهگیلویه و بویراحمدی گفت: معیارهایی از جمله صداقت، پشتوانه کار، تجربه و سابقه و برنامه‌هایی که دارد مهمترین موضوع در انتخاب کاندیدا است اما من به عنوان یک خواننده به هیچ عنوان انتخاب طایفه ای را در انتخاب هایم دخیل نمیدهم و به مردم می گویم که به هیچ عنوان طایفه ای رای ندهید.

شعار سال: خواننده مطرح کهگیلویه و بویراحمدی در خصوص انتخاب کاندید طایفه ای گفت: شاید مردم استان در انتخابات خود در گذشته  اینگونه عمل می کردند و طایفه ای رای می دادنداما اکنون متوجه شده اند هر اتفاقی که رخ می‌دهد از انتخابی است که انجام می‌دهند.

 مرتضی باب گفت: مردم متوجه شده اند اگر کار خوبی انجام می‌شود از انتخاب خودشان است و اگر بدی پیش می آید از انتخاب بد خودشان است،  ما برای انتخاب معیار هایی داریم نه طایفه ای باشد و نه شعارهایی  که نمی‌تواند به آن عمل کند یا نتواند عمل کند.

 باب عنوان کرد: معیارهایی از جمله صداقت، پشتوانه کار، تجربه و سابقه و برنامه‌هایی که دارد مهمترین موضوع در انتخاب کاندیدا است اما من به عنوان یک خواننده به هیچ عنوان انتخاب طایفه ای را در انتخاب هایم دخیل نمیدهم و به مردم می گویم که به هیچ عنوان طایفه ای رای ندهید.

 خواننده جوان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: اکنون مهمترین مسئله  وحدت است فردی که  با انتخاب طایفه گرایی به میدان بیاید یا افراد بیشتری اطرافش باشد دلیل نمی‌شود که فرد خوبی باشد، دلیل نمی شود هرکس بیشترین نیرو اطرافش بود خوب است.

 وی گفت: امام حسین ۷۲ نفر نیرو داشت، آن کسی حق بود که کمترین نیرو را داشتند، هر چند به ظاهر امام حسین شکست خورد اما امام حسین (ع) پیروز میدان نبرد شد اکنون که به وحدت نیاز داریم طایفه ای انتخاب کردن به صلاح مردم و استان نیست کسی که اینگونه به مجلس راه پیدا کند باعث می‌شود به طایفه خود نگاه کند به افراد اطرافش نگاه کند بیشتر به دنبال کار آنها باشد و  به صورت کلی کارهای عام‌المنفعه را فراموش کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 15 دی  98، کد مطلب: 142359: www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
اکنون مهمترین مسئله وحدت است فردی که با انتخاب طایفه گرایی به میدان بیاید یا افراد بیشتری اطرافش باشد دلیل نمی‌شود که فرد خوبی باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین