پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۴۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
مهدی روشنفکر کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در زادگاه خود لوداب برای نشست انتخاباتی حاضر شده بود، بعد از اینکه متوجه حضور یکی از رقبای خود در حوزه بویراحمد و دنا شد، با دسته گل به پیشواز او رفت.

شعارسال:  مهدی روشنفکر کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در زادگاه  خود لوداب برای نشست انتخاباتی حاضر شده بود، بعد از اینکه متوجه حضور یکی از رقبای خود در حوزه بویراحمد و دنا شد، با یک دسته گل به پیشواز او رفت.
 
این دو کاندیدا که به منظور تبیین برنامه های انتخاباتی خود در بخش لوداب حاضر شده بودند، به صورت اتفاقی با هم دیدار داشتند که در این دیدار روشنفکر به عنوان میزبان از میهمان زادگاه خود یعنی محمد بهرامی کاندیدای اصلاح طلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اهدای دسته گل استقبال کرد.
 
باید اشاره کرده هر چند در انتخابات دو جریان متفاوت می توانند با ارائه برنامه های خود اقبال عمومی را برای خدمت به مردم از طریق کسب ارای بیشتر و تصاحب کرسی بهارستان کسب کنند، اما این رقابت می تواند در کنار رعایت مسائل اخلاقی و رقابت توام با وحدت و رفاقت همراه باشد.
 
این اقدام از سوی هر یک از کاندیداهای انتخابات می تواند نشان از فرهنگ غنی مردم کهگیلویه و بویراحمد است حتی در روزهایی که بازار رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی داغ تر از همیشه دنبال می شود.
 
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس    ،تاریخ انتشار:   10 بهمن    1398،کدخبر: 142987  ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
1
0
ای ای پوپولیست بازی اخه در چه حد برای گرفتن رای اونم
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
0
0
درود بر بزرگ مرد دکتر محمد بهرامی مرد میدان عمل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین