پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۷۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
فرماندار کهگیلویه گفت: اینکه همه فضاها به سمت قوم و قبیله گرایی پیش رود و کاندیدای فلان طایفه حتما باید قبول شود خطرناک است و خدایی ناکرده بحث های قبیله ای شاید منجر به تشنج های شهرستانی شود و این مضموم است.

شعار سال: علی رضا اتابک فرماندار کهگیلویه در مورد انتخابات و کاندیدای اصلاح گفت: به مردم توصیه میکنیم که در انتخابات شرکت کنند و این مشارکت آن ها تضمین کننده حضور مردم در صحنه های مختلف نظام است و وقتی مردم پای صندوق های رای بیایند اعتقاد و وفاداریشان را به نظام تضمین میکنند.

 اتابک گفت: انتخابات باید سالم و بی طرفانه باشد و رقابت  کاندیداها نیز باید بدون از شائبه باشد و تبلیغات آن ها نیز باید در زمان مشخص شده صورت گیرد.

 وی خطاب به کاندیداها عنوان کرد: هر گونه میتینگ، پوستر،بنر و حرکت کاروانی و هر گونه حرکتی به صورت آشکارا قبل از زمان مشخص شده برای تبلیغات، جرم محسوب می شود.

 فرماندار گهگیلویه گفت: به مردم و کاندیداها تاکید می کنیم که با رعایت قانون و رقابت سالم بدون از ارائه وعده هایی که برای نظام امکانپذیر نیست در این انتخابات شرکت کنند.

 وی افزود: برخی از کاندیداها وعده هایی به مردم می دهند که امکان اجرایی کردن آن ها وجود ندارد و برای خود و مردم مشکلاتی را بوجود می آورند.

 اتابک برخی از ویژگی های یک نماینده تراز انقلاب را  عنوان کرد و گفت: قانون مندی و آگاه به قانون بودن، در تراز نظام جمهوری اسلامی ، پاسداشت حریم شهدا ، دفاع از ارزش ها ، تاکیدات مقام معظم رهبری و مردمی بخشی ازشاخصه های عمومی  یک کاندیداست که مردم میتوانند  چنین افرادی را انتخاب کنند.

 علی رضا اتابک در مورد کاندیداهای طایفه ای گفت: استان ما از نظر بافتی استان عشایری و قبیله است و ما نمیتوانیم بگوییم که نادیده گرفته می شوند و یا  این گونه بافت ها را نادیده بگیریم، قبیله و طایفه بودن هم اثر مثبت و منفی دارد  و تاکید اسلام هم این است که ما شما را قبایل مختلف آفریدیم تا همدیگر را بشناسید اما اینکه همه فضاها به سمت قوم و قبیله گرایی پیش رود و کاندیدای فلان طایفه حتما باید قبول شود این خطرناک است و خدایی ناکرده بحث های قبیله ای شاید منجر به تشنج های شهرستانی و این مضموم است.

 اتابک بیان کرد: مردم باید نماینده در تراز نظام جمهوری اسلامی را  انتخاب کنند که بتواند مدافع حقوق مردم باشد و آشنا به قوانین باشد و آن نماینده ای که این ویژگی ها را دارد بدون شک برای تمام ملت ایران می تواند مثمر ثمر واقع شود و آن چه در قانون و تفکیک قوا مطرح است این است که یک نماینده باید یک قانون گذار خوبی باشد.

 فرماندار کهگیلویه در مورد رسانه ها تصریح کرد: در رسانه ها فعالیت های غیرقانونی صورت می گیرد و بسیاری از آن ها آگاهی به حقوق و قوانین رسانه ای ندارند و عملا له یا علیه شخصی اخباری منتشر می کنند و این خود جرم محسوب می شود.

 وی افزود: ما جلساتی با کاندیداها خواهیم داشت و مطالب قانونی را به آن ها گوشزد خواهیم کرد هر چند بسیاری از افراد مدعی در انتخابات امسال خود قانون گذار بوده و با قوانین آشنایی دارند اما این جو وجود دارد و باید کنترل شود.

 اتابک گفت: امکان قانونی و مواد قانونی برای عدم اجرای چنین میتینگ های انتخاباتی وجود دارد و آگاهی بخشی های لازم نیز با کاندیداها صورت گرفته و همچنین همه این موارد تحت عنوان کمیته امنیتی انتخابات رصد می شود و با توجه به اینکه باب صلاحیت برای کاندیدا ها هنوز باز است در عملکرد آن ها تاثیر خواهد داشت و امیدواریم که موارد قانونی را رعایت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ 12 بهمن  98، کد مطلب: 142649: www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
قانون مندی و آگاه به قانون بودن، در تراز نظام جمهوری اسلامی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
تو اینجور شهرستان ها که قومی قبیله ای ان از این مسائل زیاده مسئولان باید بسیار محتاط عمل کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین