پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰
یکی از موضوعاتی که همواره در جریان انتخابات مختلف مورد انتقاد قرار میگیرد فعال شدن یکباره کانون‌های سیاسی مختلف است که تا آن زمان هیچ گونه نقش فعالی در عرصه سیاسی نداشته اند.
شعار سال:یکی از موضوعاتی که همواره در جریان انتخابات مختلف مورد انتقاد قرار میگیرد فعال شدن یکباره کانون های سیاسی مختلف است که تا آن زمان هیچ گونه نقش فعالی در عرصه سیاسی نداشته اند.
 
این موضوع همواره مورد انتقاد بوده است و هیچگاه هم بطور کامل نتوانسته اند به موفقیت برسند.
 
این روزها چیزی که در کهگیلویه و بویراحمد نمود بیشتری در فضای رسانه ای دارد عدم تحرک پذیری جریانات سیاسی در موضوعات مختلف بعنوان اهرم مطالبه گر خواسته های مردمی است.
 
در این بین رکود جریانات و گروه های سیاسی اصلاح طلب به طور بیشتری نمود و بروز دارد و شاید در این برهه زمانی بیش از پیش به چشم بیاید.
 
آنچنان که برخی گمانه زنی ها نشان می دهد تفرق حداکثری در بین برخی کانون های فعال در دل این جریان بیش از پیش شده است و آنچه بیشتر از همه گفته میشود این فعالین را آزرده خاطر می سازد تک روی برخی سران این جریانات در استان است.
 
تداوم این رویه منجر به چراغ خاموش شدن این جریان در استان شده است، از طرفی عدم اشراف و کنترل بر جریان مدیریتی دولتی که زمزمه انتساب این دولت به این جریان بوده است نیز موج دوم این نارضایتی را سبب شده است.
 
سابقا این جریان در استان حداقل در حد یک بیانیه نسبت به مسائل روز واکنش هایی نشان می داد اما اکنون نیز در این حد نیز فعال نیست.
 
امیدواریم موج مطالبه گری مردمی جریانات سیاسی در استان بیش از پیش فعال گردد تا بلکه مردم نسبت به هوشیاری این جریان امیدوارتر شوند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس   ، تاریخ انتشار:   28 شهریور 1399  ، کدخبر: 163610 ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
با اين اتفاقي كه در اين دولت افتاد اين عزيزان روشون نميشه بخوان چجيزي بگن يا تريبوني داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین