پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۱۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
ماشین های پلاک قرمزی که در وقت اداری در حال خرید از بازار شهر یاسوج هستندو براحتی تردد می کند و به گفته شهروند خبرنگار ارسال کننده این مطلب خانواده این راننده نیز در پشت ماشین مستقر هستند و وی را همراهی می کنند!

شعار سال: امروزه پس از بوجود آمدن سیستم های اداری در استان ها و شهرستان ها، جهت رفاه و انجام بهتر و موثر تر کارها متعاقب با نیروی انسانی تجهیزات پشتیبانی و ماشین نیز به سراسر کشور توسط دولت ها تعلق گرفت.

با پیشرفت روز افزون جوامع این نسبت در حال افزایش است. اما چیزی که شاید کمتر در روزهای اول به آن پرداخته می شد، استفاده شخصی از ماشین های اداری بود.

موضوعی که شاید با یک نگاه ساده؛ همچون اینکه "بهرحال این هم موضوعی در کنار سایر موضوعات" توسط برخی افراد و بلکه مدیران به فراموشی سپرده شود.

اما امروزه مردم می بینند و می دانند و همین کارهای ناشایست قطره قطره جمع می گردد و باعث یک نارضایتی عمومی می شود. حجت الاسلام مزارعی، رئیس کل دادگستری استان نیز با قاطعیت چند وقت پیش این موضوع را نهی کرد و قول برخورد با متخلفین را داد. هشداری بسیار مهم که گویا عده ای این هشدار ها را جدی نگرفته اند.

هفته ای دو یا سه موضوع از گزارشات و اخبار دریافتی مردمی در خصوص استفاده شخصی از ماشین های اداری مختص شده است. شهروندان فهیمی که انتظار مساوات و برابری را دارند. آن ها انتظار دارند اگر یک ماشین اداری در ساعات غیر اداری در مسافت های برون شهری یا داخل شهری تردد دارد حتی المکان مستنداتش توسط نهادهای مربوط بررسی شود.

این روزها اگر سری به سطح شهرها در ساعات غیراداری بزنید کم از این دست موارد را مشاهده نمی کنید. رسانه به عنوان حرف شنوای مردم موظف است که این موضوعات را منتشر کند.

در زیر یکی از این نمونه ها را آورده ایم. ماشین پلاک قرمزی که در وقت اداری در حال خرید از بازار شهر یاسوج است و براحتی تردد می کند و به گفته شهروند خبرنگار ارسال کننده این مطلب خانواده این راننده نیز در پشت ماشین مستقر هستند و وی را همراهی می کنند!. به سبب رعایت اصل حرفه ای خبر از درج برخی مشخصات معذوریم که سعی بر حفظ کرامت شده است.

امیدواریم در وهله اول استاندار محترم استان با ابلاغ یک دستورالعمل جامع و مشخص و همچنین نظارت دقیق بر اجرای آن یک بار برای همیشه به این موضوع خاتمه دهند.

انتظار و مطالبه رسانه ای از مجموعه محترم دادگستری و دادستانی استان این است که همچون رئیس محترم قوه قضاییه، در صورت محرز شدن چنین تخلفاتی که باعث نارضایتی عمومی می شود به رسانه ها مجوز دهند تا لیست استفاده کنندگان غیرمجاز از ماشین های اداری در ساعات غیر اداری را به سمع و نظر مردم برسانند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 7 بهمن 96، کد مطلب: 105619، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Bulgaria
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
ما که هرکسیو دیده بودیم و ماشین اداری داشت هر وقت دوست داشت ازش استفاده شخصی می کرد و هیچکس بهش تذکر نمی داد باید لااقل رو ماشین ها جی پی اس وصل بشه
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
واقعا خیلیا از ماشین ها اداره استفاده شخصی میکنن و کاری هم به کارشون ندارن.م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین