پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دادستانی کرمان برای ایفای نقش مدعی‌العموم در قالب 12 کارگروه به صورت شبانه روزی پیگیر حقوق عمومی جامعه و استیفای حق مردم است.
شعارسال:دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دادستانی کرمان برای ایفای نقش مدعی‌العموم در قالب 12 کارگروه به صورت شبانه روزی پیگیر حقوق عمومی جامعه و استیفای حق مردم است.

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات اقدامات دادستانی کرمان درباره حقوق عامه اظهار داشت: این کارگروه‌ها به تصدی معاونان دادسرا و قضات ویژه کار رصد و پیگیری امور عمومی جامعه را برعهده گرفته‌اند و به‌صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت و نظارت هستند.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: دستورات قضائی متعددی از ابتدای سال‌جاری توسط قضات این کارگروه‌ها برای برطرف شدن موانع و مشکلات صادر شده است.

وی تصریح کرد: دادستانی کرمان در راستای منویات رهبر انقلاب و همچنین تاکیدات مکرر ریاست قوه قضائیه امر پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرائم سازمان یافته و مفاسد کلان اقتصادی را در دستور کار ویژه خود قرار داده است .

دادستان کرمان با بیان اینکه کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی جزء فعال‌ترین کارگروهای دادسرای کرمان است، افزود: از ابتدای سال‌جاری دادسرای کرمان رسیدگی به چندین پرونده فساد کلان اقتصادی(رانت‌خواری و تضییع حقوق بیت‌المال) که غالب آنها در بستر سیستم بانکی به وقوع پیوسته را دستور کار قرار داده است .

وی اعلام کرد: در حال حاضر 12 کارگروه فعال شامل کارگروه‌های 1-کاهش سوانح کار، 2-امنیت غذایی، 3-مبارزه با مواد مخدر، 4- رصد و نظارت بر فضای مجازی، 5- سوانح عمومی وحوادث، 6-مبارزه با زمین‌خواری و حاشیه‌نشینی، 7-مبارزه با منکرات و مفاسد و مشروبات الکلی، 8-مبارزه با سرقت، 9-ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه و مقابله با ناامنی‌ها، 10-پیشگیری از وقوع جرم، 11-مبارزه با مفاسد اقتصادی و کارگروه پیگیری حقوق عامه و مطالبات مردمی در حال فعالیت هستند.

سالاری در پایان افزود: با توجه به رسالت خطیر مدعی‌العموم و برای احقاق حقوق‌حقه مردم و بیت‌المال مسلمین با تمام توان حرکت خواهیم کرد.

شعارسال،با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار4بهمن 96، کدخبر: 585720، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
ای کاش به جای نظارت سازمان های بالادستی توی هر سازمان یه سری بازرسی های کوچیکی تحت یک نهاد وابسته به همون سازمان انجام میشد...اینجوری چیگیری ها دقیق تر و عمیق تر میشد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین