پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
رضا علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری گیلان، آذر ماه سال گذشته به دستور دادستان رشت به اتهام “تضییع حقوق بیت المال “دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.، اما با اعتراض استاندار به سرعت آزاد گردید!!

شعار سال: رضا علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، آذر ماه سال گذشته به دستور دادستان رشت به اتهام "تضییع حقوق بیت المال "دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

بلافاصله "استاندار غیر بومی گیلان” به همراه معاونین و مدیران ارشد استان در اعتراض به بازداشت علیزاده، در اداره کل میراث فرهنگی ،حضور یافتن و در اعتراض به دستگیری وی خواستار آزادی او شدند! اتفاقی که تعجب همگان را در پی داشت!

علیزاده کمتر از یک روز با سپردن وثیقه آزاد شد و بار دیگر به محل کار خود بازگشت.

سوال اینجاست چگونه است مدیری به اتهام تضییع حقوق بیت المال دستگیر می شود بلافاصله آزاد و با حمایت استاندار و جریانات سیاسی به صندلی مدیریت خود باز می گردد!؟

چرا روند رسیدگی به اتهامات این مدیرکل پرحاشیه متوقف می شود!؟

چرا بر خلاف دستگیری دیگر مدیران فاسد استانی که از سمت خود عزل و روانه زندان شدند، علیزاده با وجود پرونده باز در دادگاه ،همچنان بعنوان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان باقی مانده است!؟

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان، تاریخ انتشار 14 شهریور 97، کد مطلب: 12763، www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین