پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
معاون دادستان خرم‌آباد گفت: دستگیرشدگان اختلاس در شهرداری به ۷ نفر افزایش یافته است.

شعار سالسید رمضان موسوی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم درخرم آباد،در مورد فساد مالی و اختلاس در شهرداری خرم آباد اظهار داشت: پرونده اختلاس در شهرداری خرم‌آباد توسط دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات لرستان در حال رسیدگی است و در این رابطه تا کنون 7 نفر دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه تخلفات صورت گرفته از 2 سال پیش تاکنون صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: اعضای سابق و جدید شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در کشف، نوع و ارتکاب جرم بی اطلاع هستند و اخباری که به این اعضا توسط برخی رسانه‌ها نسبت داده می شود، صحت ندارد.

معاون دادستان خرم‌آباد با بیان اینکه اتهام افراد دستگیر شده، اخذ رشوه، جعل، کلاهبرداری و تضییع حقوق بیت المال است تصریح کرد: این افراد از رابطین با نفوذ در شهرداری بوده‌اند که برای انجام تخلفات خود اقدام به دریافت و پرداخت رشوه نیز نموده‌اند.

موسوی با بیان اینکه یکی از دستگیر شدگان از شهرداران سابق مناطق شهرداری خرم‌آباد است تصریح کرد: این افراد با زد و بند، زمین‌هایی که طرح تفصیلی داشته‌اند با فشار به مالکین و زد و بند با آنها، زمین‌ها را به نام خود کرده‌اند.

وی اظهار داشت: مبالغی که در رسانه‌ها در خصوص اختلاس اعلام می‌شود هیچگونه صحتی ندارد و باید منتظر نتیجه قطعی پرونده و رسیدگی کامل باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:1583369، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین