پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
تحقیقات پرونده دو مدیر اجرایی لرستان در حال انجام است و احتمال می‌رود افراد دیگری نیز تعقیب شوند.برای یک مدیر اجرایی دیگر احضاریه ارسال شده تا برخی مسائل را توضیح دهد.

شعار سال: رئیس‌کل دادگستری لرستان جزئیاتی از دستگیری دو مدیر دولتی استان بیان کرد و گفت: برای یک مدیر اجرایی دیگر احضاریه ارسال شده است.

جعفر بدری در رابطه با دستگیری دو مدیر دولتی لرستان اظهار داشت: تحقیقات پرونده دو مدیر اجرایی لرستان در حال انجام است و احتمال می‌رود افراد دیگری نیز تعقیب شوند.

وی افزود: دو تن از مدیران اجرایی استان لرستان دستگیر شده‌اند و فعلا کس دیگری نیست اما از اعضای شورای شهر در برخی از شهرها افرادی هستند که مربوط خرم‌آباد نیست.

رئیس کل دادگستری لرستان درباره اخرین وضعیت دستگیری اعضای شورای شهر الشتر و بروجرد گفت: فعلا پرونده این افراد در حال رسیدگی است و احتمال دارد اشخاص دیگری هم باشند ولی هنوز مطمئن نیستیم احضار شوند یا خیر.

وی عنوان کرد: در این رابطه به هر سر نخی برسیم و احتمال دهیم کوچکترین سوء استفاده‌ای از ناحیه هر دستگاه اجرایی صورت گرفته باشد آنها را احضار می‌کنیم.

وی یادآور شد: برای یک مدیر اجرایی دیگر احضاریه ارسال شده تا برخی مسائل را توضیح دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 1 مرداد 98، کد مطلب: 40644: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین