پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
رازانی از بازداشت مدیر کل سابق امور شهری استانداری خرم آباد در پی رسیدگی به پرونده شهردار این شهرستان خبر داد. مدیر کل سابق امور شهری استانداری خرم آباد بازداشت شدسعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، درباره آخرین وضعیت پرونده شهردار خرم آباد، افزود: شهردار خرم آباد همچنان بازداشت است و اکنون در حال انجام تحقیقات و تکمیل این پرونده هستیم.

شعار سال: سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان درباره آخرین وضعیت پرونده شهردار خرم آباد، افزود: شهردار خرم آباد همچنان بازداشت است و اکنون در حال انجام تحقیقات و تکمیل این پرونده هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افراد دیگری نیز در جریان این پرونده بازداشت شده اند یا خیر، گفت: مدیر کل سابق امور شهری استانداری درجریان بررسی این پرونده بازداشت شده است.

رازانی ادامه داد: در پرونده قبلی معاون استاندار، رد پای مدیر کل سابق امور شهری استانداری وجود داشت که همین امر سبب برکناری وی شده بود که در حال حاضر در بررسی پرونده شهردار خرم آباد، این مدیر سابق دستگیر و بازداشت شده است.

در ۲۴ مردادماه سال جاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان خبر از بازداشت شهردار خرم آباد به به اتهام تضییع حقوق شهرداری، داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار 2شهریور 98، کد خبر: 543853، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین