پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
جعفر بدری رئیس‌کل دادگستری لرستان از آخرین جزئیات تخلفات اعضای شوراهای شهر در برخی از شهرهای لرستان خبر داد.
شعار  سال: رئیس‌کل دادگستری لرستان از آخرین جزئیات تخلفات اعضای شوراهای شهر در برخی از شهرهای لرستان خبر داد.
آخرین جزئیات تخلفات اعضای شوراهای شهر لرستان تحقیقات پرونده ادامه دارد
 ظهر امروز در گردهمایی ائمه‌جمعه لرستان اظهار داشت: سال گذشته 180 هزار پرونده وارد سیستم قضایی شده که از این تعداد پرونده اگر نصف آن را کیفری حساب کنیم باید 40 هزار زندانی داشته باشیم، اما ما 4هزار و 500 زندانی داریم و این نشان می‌دهد که این افراد زندانی خطرناک بوده و بیرون‌ماندن آن‌ها باعث ایجاد اخلال در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در خیلی از مسائل با وجود اینکه وظیفه دستگاه‌هایی اجرایی بوده وارد شده‌است، افزود: کارهای این دستگاه‌ها با سیاسی‌کاری زمین مانده و یا در زمینه فساد گاهی اوقات اصلاً گزارشی ارسال نمی‌شود، حراست هست، سیستم شفافیت هست و باید گزارش کنند اما نمی‌کنند، ما به‌صورت میدانی مسائل مانند عدم تکمیل پروژه‌ها را کشف می‌کنیم.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه تخلفات برخی مسائل شهرداری‌ها و شورای شهر از طریق سپاه و اداره اطلاعات بررسی شده، عنوان کرد: در الشتر شهردار و 3 تا 4 عضو شورا متهم هستند، شورای شهر در بروجرد کلی مشکلات دارد، یک عضو شورای شهر در تبانی با پیمانکاران ثروتی به‌هم زده و هم‌اکنون در بازداشت بوده مراحل پرونده در تحقیق است.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها مؤثر نیست و بعد دستگاه‌ها از شفافیت استقبال نمی‌کنند، بیان کرد: رویکرد ما این است که این مسائل را رفع کنیم؛ ما قضات خوبی در استان لرستان داریم و بیش از 90درصد قضات ما بومی لرستان هستند.

بدری گفت: همه زیرمجموعه دستگاه قضا را وادار کرده‌ایم که در رابطه با پرونده‌های قضایی ورود پیدا کنند، وقت ما بیش‌تر متوجه احقاق حقوق مردم و حوزه‌های دیگر قضایی است.
 

شعار  سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:12تیر1398،کدخبر:2045819،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
باعث شرمندگیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین