پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
عضور شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه حرکت به سوی واگذاری عناوین مدیریتی به زنان لرستانی باید سرعت یابد، گفت:۹ زن عضو شوراهای شهر در لرستان هستند.

شعار سال: فرشته طهماسبی عصر دوشنبه در جلسه هم اندیشی بانوان فرهیخته لرستان که با حضور معاون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات انسانی کشور برگزار شد،به حضور ۹ زن عضو شورای شهر در شهرستان های استان اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرستان بروجرد چهار زن، در الیگودرز دو زن، در ازنا، دورود و خرم آباد هر کدام یک زن عضو شورای شهر مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ پذیرش حضور زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در لرستان ایجاد شده است، عنوان کرد: مردم لرستان تمایل دارند زنان نیز در عرصه های سیاسی و مدیریتی نقش داشته باشند.

این عضو شورای شهر خرم آباد افزود: لازم است حرکت به سوی واگذاری عناوین مدیریتی برای زنان لرستانی سرعت یافته و این موضوع در دستور کار مدیریت استان قرار گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 آذر 1394، کد مطلب: 2987863: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین