پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: تمام پاساژهای قدیمی و نوساز خرم آباد باید به آژیر اعلام حریق و کپسول آتش نشانی مجهز شوند.

شعار سال: محمد حسین پور یکشنبه شب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد با تقدیر از عملکرد نیروهای آتش نشانی در جریان آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد افزود: خودروهای عمومی نظیر تاکسی، اتوبوس و مینی بوس ها نیز مکلف به نصب کپسول اطفای حریق هستند.

وی با اشاره به هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در تهران گفت: شهرداری خرم آباد هنوز هزینه های صرف شده در این برنامه را به شورای شهر اعلام نکرده استو

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد افزود: در صورت اعلام نکردن این هزینه ها کمیته تحقیق و تفحص برای بررسی هزینه های صرف شده در شورای شهر تشکیل می شود.

وی از تلاش های شهرداری خرم آباد و تشکل های مردم نهاد برای پاکسازی خیابان های این شهر در ایام عاشورای حسینی قدردانی کرد.

* وضعیت شهرداری خرم آباد با 1100 میلیارد ریال بدهی بحرانی است

یک عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در این نشست گفت: شهرداری خرم آباد پیش از انتصاب شهردار فعلی 160 میلیارد ریال بدهی داشت اما اکنون این بدهی به 1100 میلیارد ریال افزایش یافته که وضعیت شهرداری را بحرانی کرده است.

رضا حاصلی با انتقاد از پاسخگو نبودن شهرداری خرم آباد به سوالات شورای شهر افزود: شورای شهر با شناختی که از سابقه مدیریتی شهردار داشت او را انتخاب کرد.

وی گفت: یکی از وعده های شهردار خرم آباد تحول در مدیریت شهری و احیای مطالبات و منابع مالی 2 هزار میلیارد ریالی شهرداری در مدت کوتاهی بود اما 2 سال از زمان مسئولیت شهردار می گذرد و این وعده ها هنوز محقق نشده است.

حاصلی عملکرد شهردار خرم آباد را نتیجه انتخاب اعضای شورای شهر دانست و بیان کرد: شرط موفقیت، نظارت شورا بر شهرداری و تعامل بین این 2 نهاد است اما با صدور ابلاغ شهردار پاسخگویی به مطالبات مردمی کمرنگ و فراموش شد.

وی به اعتراض کارگران فضای سبز شهرداری خرم آباد نسبت به پرداخت نشدن حقوق اشاره کرد و افزود: دود ضعف مدیریت در شهرداری خرم آباد به چشم قشر پایین این نهاد و پیمانکاران بخش خصوصی می رود.

عضو شورای شهر خرم آباد گفت: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در مقابل افکار عمومی، خداوند و وجدان خود باید در قبال عملکرد شهرداری احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی در شهرداری به صورت جزیره ای عمل می کند، افزود: مشخص نیست تغییر و تحولات در شهرداری خرم آباد به چه سمتی می رود.

حاصلی گفت: شهرداری درآمد ارزش افزوده را به عنوان یک پس انداز به حقوق کارکنان شهرداری مرکزی اختصاص می دهد درحالیکه شهرداری دیگر مناطق باید برای کسب درآمد دوندگی کنند.

در این جلسه با توجه به حجم نامه های مردمی مصوب شد که جلسات رسمی شورای شهر خرم آباد طی 2 روز در هفته برگزار شوند

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 2 آبان 1393، کد مطلب: 82278012:www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین