پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۹۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
استاندار لرستان گفت: آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد به مرحله نهایی رسیده و طبق توافق انجام شده در مدت دو سال اطراف قلعه بتدریج تخلیه خواهد شد.

شعار سال: سید موسی خادمی روز دوشنبه در آیین معارفه شهردار خرم آباد اظهار کرد: استان لرستان ظرفیت های زیادی در زمینه های اقتصادی دارد و شهر خرم آباد نیز به عنوان مرکز استان با وجود رودخانه و قلعه زیبای فلک الافلاک از این پتانسیل بی بهره نیست.
وی افزود: به نظر می رسد که تاکنون از ظرفیت های شهر خرم آباد به خوبی استفاده نشده و اکنون باید تلاش کرد تا مردم این شهر در آرامش و رفاه باشند.
به گفته وی اکنون شاهد بدهی دو هزارو 600میلیارد ریالی و در مقابل درآمد سالانه یکهزارو 300میلیارد ریالی شهرداری خرم آباد هستیم که این میزان همخوانی نداشته و شهرداری باید تلاش کند که مشارکت سرمایه گذاری را بیشتر کرده و در راه اندازی شرکت سرمایه گذاری نیز تلاش بیشتری داشته باشد.
استاندار لرستان گفت:باید جلوی تخلفات بزرگ را در شهرداری ها گرفت و نباید آنان را به ماده 100موکول کرد.
خادمی از شوراهای شهر خواست همدلی و همکاری را سروحه کار خود کنند و تاکید کرد: مردم شما را انتخاب کرده اند و باید برای مردم خدمت کنید.
رئیس کل دادگستری لرستان نیز در این جلسه گفت: قضات ما عضو کمیسیون های شهرداری و شورای شهر هستند که تاکنون هفت هزار پرونده در کمیسیون ماده 100تشکیل شده که نشان از این است که اعضا شورای شهر و شهرداری ها برنامه بلند مدتی نداشته و در برخی مواقع کوتاهی کرده اند.
جعفر بدری ادامه داد: در همه شهرداری ها 70درصد اعتبارات صرف کارهای عمرانی می شود اما در خرم آباد این امر برعکس بوده و تنها 30 درصد در آمد در کارهای عمرانی هزینه می شود.
وی گفت: شهرداری ها نباید تحت فشار جناح های سیاسی باشند بلکه باید بصورت مستقل کار کنند.
وی در خصوص زیرگذر بهارستان خرم آباد نیز بیان کرد: ساخت این طرح طولانی و باعث نگرانی و اعتراض مردم در این زمینه شده است و اعضای شورای شهر و شهردار در تسریع روند این پروژه اقدامات لازم را انجام دهند.
رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در این مراسم گفت: بعد از انتخابات پر شور و با نشاط در کشور و تبع آن در لرستان و انتخاب اعضای شوراهای شهر و روستا امروز شورای خرم آباد با همدلی و همراهی در همان روزهای آغازین شهردار را انتخاب کردند.
اردشیر دریکوند افزود: پاکدستی، امانتداری و شایسته سالاری از جمله ویژگی های شورای پنجم است.
در این آیین وحید رشیدی به عنوان شهردار خرم آباد معرفی شد.
وحید رشیدی در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که دوم شهریورماه 96 برگزار شد، به‌عنوان سرپرست شهرداری خرم‌آباد انتخاب و جایگزین یحیی عیدی بیرانوند و در 29 شهریور از سوی وزیر کشور رسما به عنوان شهردار منصوب شد.
پیش از این یحیی عیدی‌بیرانوند شهردار خرم آباد از 18 دی‌ماه 93 عهده دار این مسئولیت بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 82682597: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین