پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
سیدابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم: پس از انقلاب اسلامی خدمات شایان توجهی در راستای بهبود زندگی روستاییان ارائه شده، اما این خدمات تنها برای توسعه کاربری و فیزیکی روستاها بوده است، در حالی که ما باید به این باور برسیم که توسعه روستایی یک توسعه همه‌جانبه بوده که در آن سرمایه انسانی و مکانی باید با هم رشد پیدا کند.

شعار سال: سیدابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم: پس از انقلاب اسلامی خدمات شایان توجهی در راستای بهبود زندگی روستاییان ارائه شده، اما این خدمات تنها برای توسعه کاربری و فیزیکی روستاها بوده است، در حالی که ما باید به این باور برسیم که توسعه روستایی یک توسعه همه‌جانبه بوده که در آن سرمایه انسانی و مکانی باید با هم رشد پیدا کند.

بنا داریم در هر دهستان ناحیه صنعتی به‌ویژه در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی ایجاد کنیم. الگوبرداری غلط از غرب در مسیر توسعه روستاها موجب صدمه به بنیان‌های اجتماعی و فرهنگی روستاها شده است. در سال 95، 156 هزار شغل پایدار روستایی توسط دستگاه‌های مختلف مرتبط با روستا در بخش‌های روستایی کشور ایجاد شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبروان ، تاریخ انتشار 15 مهر 96، کدمطلب:11480495،www.khabarone.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین