پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
رئیس کل دادگستری تهران گفت: م.ج همچنان در بازداشت است و آزاد نشده است.

شعار سال: غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سوال که شنیده شده است میزان وثیقه صادره برای م.ج به یک ششم مبلغ اولیه کاهش پیدا کرده است و قرار است این فرد به زودی آزاد شود، این پرونده اکنون در چه مرحله ای قرار دارد،گفت: اینکه میزان وثیقه کاهش پیدا کرده است را نمی دانم و نفیا و اثباتا اطلاعی ندارم .

وی افزود: آخرین خبری که بنده از این پرونده دارم این است که ایشان در بازداشت هستند و ادامه تحقیقات توسط دادسرا در حال انجام است و خبر کاهش وثیقه این خبر را نفیا یا اثباتا ندارم و باید دادسرا اطلاع رسانی کند.

خاوری در ایران اموالی دارد

رئیس کل دادگستری تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده محمودرضا خاوری گفت: ایشان در کشور اموالی دارد و موضوع تعیین تکلیف اموال در حکم دادگاه قید شده و این اذن داده شده که در باب جرائم و محکومیت های ایشان چنانچه اموالی شناسایی شود توقیف و به فروش برسد به همین منظور این پرونده بعد از اتمام فرایند قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفته است.اما روال قانونی پرونده مشخص است و آنچه شناسایی شود به فروش می رسد.

آخرین وضعیت پرونده جاسوسان محیط زیستی

اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده جاسوسان محیط زیستی گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد و هنوز به دادگاه ارسال نشده و در دادسرا قرار دارد.

 م.ج رئیس‌گروه مالی گردشگری و نایب‌رئیس‌ اتاق بازرگانی تهران اواخر مهر ماه به دلیل مسائل مالی بازداشت شد.پس از بازداشت وی رئیس سابق بانک ملی کرمان به اتهام تضییع حقوق بیت المال (مرتبط با پرونده م.ج) در کرمان بازداشت شده است.گفتنی است پرونده م.ج و دو تن دیگر مرتبط با اتاق بازرگانی در دادسرای استان تهران مفتوح است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 18 اسفند 96، کد مطلب: 4247082، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
ای کاش که این اقای خاوری رو قبل از خروج از کشور می گرفتن که الان گرفتنش این همه معما نشه برامون
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین