پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجمعات اخیر مقابل وزارت کار آرام و مسالمت‌آمیز بوده تاکید کرد که نیازی به برخورد با تجمع‌کنندگان نبوده است.

شعار سال: علی مطهری با اشاره به بازداشت تعدادی از زنان و خبرنگاران در مقابل وزارت کار طی چند روز گذشته اعلام کرد: با توجه به اینکه تجمع صورت گرفته آرام و مسالمت‌آمیز بوده به نظر من نیازی به بازداشت افراد و تجمع‌کنندگان نبوده است.

وی افزود: طبیعتا اگر دست به تخریب زده بودند موضوع فرق می‌کرد. اما اینطور که ما شنیدیم تجمع آرام بوده و خشونتی اتفاق نیفتاده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به غیرخشونت‌آمیز بودن تجمع، موضوع را پیگیری می‌کنیم و از مسئولان مربوطه در این رابطه سوال خواهیم کرد.

مطهری در پایان گفت: البته تاکنون شخصا پیگیری خاصی در مورد بازداشت‌شدگان نداشته‌ام اما طبیعتا در ادامه موضوع را دنبال کرده و از مسئولان سوال خواهم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار 20 اسفند 96، کدمطلب:602939، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین