پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۲۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: منتقد بودن مردم به نظام به معنای تمایل آنان برای رفع اشکالات نظامی است که دوستش دارند.
شعارسال: حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در این باره اظهار کرد: هر وقت جامعه، جامعه خفه‌ای بود و خفقان بر آن حاکم بود، روحیه، منطق و فرهنگ انتقاد در این جامعه وجود نداشت و مردم به صورت طبیعی از مسئولان‌شان نتوانستند انتقاد کنند به طور حتم نارضایتی در چنین جامعه‌ای در اوج قرار می‌گیرد.

نماینده مردم ملایر افزود: در ایران که مردم به عملکرد وزرا، نمایندگان، سازمان‌ها و شخص رییس‌جمهور انتقاد می‌کنند، عین آزادی و رضایت‌مندی از نظام برقرار است.

وی ادامه داد: اگر انتقاد نشود مردم از نظام ناراضی می‌مانند در چنین شرایطی مسئولان باید از جامعه حرف‌شنوی داشته باشند و اشکالات و کاستی‌ها را با اولویت، حل کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نتیجه طبیعی بی‌توجهی مسئولان به چالش‌ها و کاستی‌ها، جامعه را به سمت «بحران» سوق می‌دهد و محصول این شرایط شکل‌گیری اعتراضات و اغتشاشات خیابانی است که البته شیوه مناسبی برای رساندن حرف مردم به گوش مسئولان نیست. تجمع صنوف مختلف مقابل مجلس یا سایر دستگاه‌های قضایی و اجرایی نیز موجب سوء استفاده دشمنان نظام می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد: مسئولان با چشم باز باید مشکلات و چالش‌های مطرح توسط جامعه را شنیده، دسته‌بندی کرده و قبل از تبدیل آنها به «بحران» رفع کنند و البته موسسات مالی و اعتباری در سال ۹۶ نمونه‌ای از تبدیل یک «چالش» به «بحران» بود.

وی افزود: یکی از راه‌های انتقال درد و دل مردم، نمایندگان مجلس هستند. مسئولان اجرایی باید نظرات و گرفتاری‌های مردم را از زبان وکلایشان در خانه ملت بشنوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی  الف ، تاریخ انتشار: 29اسفند 1396، کدخبر:   3961229052،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
مردم هم علی رغم هشدار های بانک مرکزی بسیاری از سرمایه های خود را در این موسسات پس انداز کردند
ا.ح75
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
بسیاری از این موسسات به صورت دقیق مورد نظارت بانک مرکزی نیستند و همین باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای مردم و دولت میشود
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
دوست عزیز اصلااا ربطی به اینکه زیر نشر باشن یا نباشن نیست! قتی سیسم نظارتی در کل کشور دارای ضعف های اساسیه نمیشه کاریش کرد...چوبش رو هم همین مردم میخورن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین