پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۳۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
یک مجموعه‌ای در این زمینه کار خود را انجام می‌دهد و به تشخیصی در این زمینه می‌رسد و در نهایت اقدام می‌کند. ما در وزارت علوم پیگیر وضعیت آنها هستیم.
شعارسال: معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه مسئولان قضایی قول دادند که مسایل دانشجویان بازداشتی را با تلاش بیشتری دنبال کنند،‌گفت: خبر جدیدی از وضعیت این دانشجویان ندارم.

دکتر غفاری ضمن اعلام این مطلب در خصوص آخرین وضعیت بازداشت اخیر برخی از دانشجویان، اظهار کرد: برخی از موارد را به وزارت علوم اطلاع دادند و ما نیز پیگیر کارهای این دانشجویان هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما در خصوص علت بازداشت دانشجویان هیچ اطلاعی نداریم، تصریح کرد: یک مجموعه‌ای در این زمینه کار خود را انجام می‌دهد و به تشخیصی در این زمینه می‌رسد و در نهایت اقدام می‌کند. ما در وزارت علوم پیگیر وضعیت آنها هستیم.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطرنشان کرد: بحث وزارت علوم این است که مسئولان با نگاه مثبت و با آسان‌ترین نحو و سریع‌ترین شکل با دانشجویان بازداشت شده برخورد و در خصوص آنها تصمیم‌گیری کنند، اما اینکه این دانشجویان به چه دلیلی بازداشت شده‌اند و مسائل دیگر توسط دستگاه دیگری تصمیم‌گیری شده است.

دکتر غفاری با بیان اینکه خبر جدیدی از وضعیت دانشجویان بازداشتی نداریم،‌ تاکید کرد: روز گذشته وضعیت دانشجویان بازداشتی را پیگیر شدیم و مسئولان قضایی تاکید کردند که این موضوع را با تلاش بیشتری دنبال کنند. ما هم امیدوار هستیم هرچه زودتر این دانشجویان آزاد شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران ، تاریخ انتشار: 29 اسفند 1396 ، کدخبر: 599974 ، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
جای دانشجو ها در دانشگاه است نه در زندان ؛ نباید بخاطر عقیده شان اینان را بازداشت کنیم
ر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
ببینید یک زمان مسئولی اطلاعات غلط رو از عمد دست مردم میده یک زمانی از سهو...در هر دو صورت اون مسئول کفایت لازم رو نداره...چرا باید وزیر علوم بگه ما هیچ زندانی سیاسی نداریم در دانشگاه ها؟
ا.ف75
ناشناس
United States
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
دانشجو منبا فکر و ایده و ازادی خواهیست اگر بخواهیم دانشجو را از فکر کردن منع کنیم دیگر معنی دانشجو بودن را دنبال نمیکنیم
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
این دانشجو ها به دلیل حق قانونی و مسلم خود در اعتراص الان در زندان به سر میبرند؟ جای دانشجو ها در آنجا نیست ، اگر قشر دانشجو اعتراض نکنه کی میخواد اعتراض داشته باشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
جناب وزارت علوم گفته بودند که ما یک دانه هم دانشجویه زندانی سیاسی نداریم
ن.ف۸۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین