پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کل متخلف گیلان هفت نفر هستند که بهتر است مسئولان قبل از دستگیری، مابقی متخلفان را از مسئولیت فعلی برکنار کنند.

شعار سال: جبار کوچکی نژاد درباره ماجرای بازداشت یکی از مدیران کل گیلان اظهار داشت: بنده درباره مدیرکل گردشگری گیلان به رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور تذکر داده بودم و گفته بودم ایشان نمی‌توانند در اینجا کار کنند و شما ایشان را عزل کنید اما به حرف‌های ما توجهی نکردند.

وی افزود: درمجموع باید هفت مدیرکل در گیلان به دلیل تخلفاتی که دارند دستگیر شوند و من در خصوص این افراد تذکر داده‌ام که تا الآن البته دو یا سه مدیرکل دستگیر شده‌اند و مابقی هم به زودی دستگیر خواهند شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من به مسئولان و استاندار گیلان گفته‌ام که ادامه کار با این مدیران کل به صلاح استان نیست و اگر این‌ها عزل نشوند بالاخره دستگیر خواهند شد و آبروریزی بزرگ‌تری رخ می‌دهد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مدیران کل متخلف به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال دستگیر شده‌اند گفت: متأسفانه پیرامون مدیران کل متخلف دستگیر شده و چهار مدیرکل دیگر متخلفی که هنوز دستگیر نشده‌اند باندهای فسادی وجود دارد که بیت‌المال را تضییع و حیف‌ومیل می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اخبار رشت، تاریخ انتشار 26 آذر 96، کد مطلب: -، www.rashtpress.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین