پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
دادستان شهرستان رودبار گیلان گفت: شهردار و سه تن از اعضای شورای شهر لوشان به اتهام اخذ رشوه دستگیر شدند.

شعار سال: هادی بشری امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر دستگیری و بازداشت سه نفر از اعضای شورای شهر و شهردار لوشان درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: این چهار نفر به اتهام اخذ رشوه روانه زندان شده‌اند.

دادستان رودبار با بیان اینکه شهردار و سه نفر از اعضای شورای شهر لوشان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند عنوان کرد: بر اساس گزارشات واصله مبنی بر انجام اقدامات خلاف قانون در واگذاریهای صورت گرفته به پیمانکاران این افراد دستگیر شده‌اند.

بشری با بیان اینکه دادستانی رودبار به این موضوع ورود کرده است خاطرنشان کرد: تحقیقات در این زمینه برای روشن شدن ابعاد آن همچنان ادامه دارد.

روند برخورد با عوامل و مفاسد اقتصادی مدتی است که با سرعت بیشتری در حال انجام است به طوری‌که به ویژه از سال گذشته مدیران، مشاوران و چندین مدیرکل در گیلان به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

گفتنی است در تاریخ یکم آبان سال 97 و به نقل از رئیس کل دادگستری سابق گیلان نخستین جلسه محاکمه جهت رسیدگی به اتهامات و تخلفات مدیران متخلف یکی از دستگاه‌های اجرایی استان و 21 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار شده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 2 مهر 98، کد مطلب: 2103931: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
چه خبره هی بگیر و ببند راه افتاده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین