پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بین المللی مسلح قاچاق مواد مخدر قبل از ورود به کرمان و در عمق کویر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

شعار سال: دادخدا سالاری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی ماه ها کار اطلاعاتی و عملیاتی از سوی ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان بر روی یک باند مسلح حمل و توزیع مواد مخدر، مشخص شد که باند مذکور اقدام به وارد کردن مواد مخدر از کشور افغانستان به داخل خاک ایران می کند.

وی ادامه داد: افسران اطلاعاتی استان کرمان موفق شدند طی یک عملیات منسجم اطلاعاتی، عملیاتی و قبل از ورود قاچاقچیان به پهنای جغرافیایی استان کرمان این باند بین المللی را مورد ضربه قرار دادند و پس از یک درگیری سنگین مسلحانه، شش نفر از اعضای اصلی این باند کشته شدند.

موحد تصریح کرد: در این عملیات سرکرده اصلی باند (خ.ش) که از اشرار معروف و سابقه دار شرق کشور است و شرارت های متعددی در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان در پرونده او به ثبت رسیده است توسط افسران اطلاعاتی کرمان کشته شد.

سالاری عنوان کرد: در این عملیات مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله تیربار، اسلحه کلاشینکف، برنو، دستگاه بی سیم، دوربین دید در شب به همراه یک دستگاه موتور سیکلت و تویوتا دوکابین دو هزار و ۷۰۰ حامل مواد مخدر و مقادیری لوازم و تجهیزات لجستیکی ضبط شد.

دادستان کرمان عنوان کرد: اعضای این باند مسلح مواد مخدر در آخرین اقدام خود قصد انتقال یک محموله ۱۳۲ کیلوگرمی هروئین و مقادیری تریاک را استان سیستان وبلوچستان به سایر نقاط کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران اطلاعاتی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

دادستان کرمان هشدار داد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و نظامی تمرکز براین است که هیچ نقطه ای حتی عمق کویر برای قاچاقچیان امن نخواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 23 فروردین 97، کدمطلب:4269403، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا خیلی عجیبه که ما با این همه نیروی نظارتی قوی همچین باندی رو بهش اجازه فعالیت میدیم
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
کرمان متاسفانه به شهر قاچق چی های مواد مشهور شده که ناجا باید این طرز تفکر را تغییر دهد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین