پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
دادستان کرمان گفت: مدعی العموم به استفاده از کالای ایرانی توسط ادارات دولتی استان کرمان ورود کرده و با متخلفان طبق قانون برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.
شعار سال: دادستان کرمان گفت: مدعی العموم به استفاده از کالای ایرانی توسط ادارات دولتی استان کرمان ورود کرده و با متخلفان طبق قانون برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.
 دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از کالا‌های ایرانی این دادستانی با هماهنگی مدیر کل بازرسی استان کرمان طی دستور مشترکی به ادارات دولتی و سازمان‌ها و نهاد‌های عمومی که از بودجه کشور استفاده می‌نمایند اعلام که مکلفند از کالا‌های ایرانی استفاده و مسئولیت نظارت بر این امر بر عهده مدیران سازمان‌ها گذاشته شده است.

دادخدا سالاری اظهار داشت:با توجه به اینکه خرید وتهیه کالای خارجی که مشابه داخلی دانسته توسط سازمان‌های دولتی بر خلاف قوانین آمره و مقررات دولتی بوده و این امر می‌تواند از موارد مجرمانه مندرج در مواد ۵۷۶ و ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی و از مصادیق عدم اجرای قوانین و مقررات و تضییع و دخل و تصرف در اموال دولتی باشد.

این مقام قضائی در ادامه تصریح کرد: این دادستانی و به عنوان مدعی العموم و سازمان بازرسی به عنوان ناظرین قانونی به موضوع ورود و مدیران و مسئولانی که با خرید کالا‌های خارجی دارای مشابه داخلی موجبات تصییع اموال عمومی از طریق خرید‌های خلاف قانونی و مقررات را فراهم ساخته اند با آنان مطابق قوانین رفتار خواهد شد.

دادستان کرمان در پایان ضمن تاکید بر دستور صادره، اعلام کرد: با متخلفان در هر رده‌ای که باشند وفق قانون برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر: 6518855 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین