پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:دو کمپ ترک اعتیاد فاقد مجوز در روستای علی آباد عمران پلمب شد.

شعارسال: سرهنگ ماشاالله ملایی گفت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر فعالیت دو کمپ ترک اعتیاد فاقد مجوز در روستای علی آباد عمران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : در بررسی های پلیس مشخص شد متولیان این کمپ ها با راه اندازی مرکز ترک اعتیاد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح، با انجام اقدامات غیرقانونی، غیرانسانی و خلاف حقوق شهروندی اقدام به فعالیت می کنند.

ملایی تصریح کرد: پلیس در اجرای وظایف قانونی خود، صیانت از حقوق شهروندی و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز، با اخذ دستور قضایی و با حضور بازپرس دادسرای عمومی شهرستان اقدام به پلمب این دو کمپ کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ضمن تشکر از روسا،فرماندهان و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد و پاسگاه انتظامی علی آباد در اجرای این ماموریت بیان داشت: آرامش و احساس امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با هر شخص حقیقی و حقوقی که بخواهد با اعمال مجرمانه آسایش و امنیت مردم را به خطر بیندازد به شدت و مطابق قانون رفتار می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 9 دی 96، کد خبر:6379567 ، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین