پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
استاندار کرمان گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده در سطح کشور، ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد ماده 16 در استان افزایش یافته، مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان با ظرفیت 50 نفر ایجاد و دو ایستگاه ایست و بازرسی جدید در شهرستان های انار و سیرچ ایجاد می شود.

شعار سال: محمدجواد فدائی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: با برگزاری جلسه ای در تهران با دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر مواردی درباره معتادان متجاهر و مشکلات استان مطرح شد و در سفر ایشان به استان کرمان و بازدیدهای انجام شده، تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها سازمانی که معتادان متجاهر را نگهداری کرده، بازپروری و حرفه آموزی آنها را دنبال می کند، بهزیستی است که اعتبار ملی دارد اما اعتبار ملی در حدی نیست که بتواند همه معتادان را تحت پوشش قراردهد.

استاندار کرمان اظهارداشت: در این جلسه کمپ بم به ظرفیت 150 نفر، کمپ سیرجان به ظرفیت 150 نفر، کمپ جیرفت به ظرفیت 200 نفر و کمپ رفسنجان به ظرفیت 150 نفر بر اساس مصوبه شورای تامین استان تصویب و ایجاد مرکز ماده 16 زنان با ظرفیت 50 نفر نیز مصوب شد.

فدائی بیان کرد: براساس اعلام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مقرر شد که تا دو سال هزینه های روزانه این کمپ ها از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر پرداخت شود و در کنار آن بایستی موضوع اشتغال آنها نیز پیگیری شود.

وی گفت: هزینه های کمپ سپاه توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در قالب توافق نامه موجود بین سپاه و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور پرداخت می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 12 شهریور 98، کد مطلب: 893760: www.borna.news.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین